چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی ایمنی و خدمات شهرداری بیرجند از پیدا شدن جسد مردی بیرجندی در خانه‌اش خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آتش سوزی در یک واحد تزریق گاز مایع / 6 نفر راهی بیمارستان شدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنا بر گزارش خبرگزاری الجزیره، نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان پس از دیدار سه جانبه با رهبران روسیه و آذربایجان درباره جنگ در منطقه قفقاز، در تهران مذاکراتی در سطح عالی انجام داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه در دیدار با امیرعبداللهیان با اشاره به روابط راهبردی دو کشور، از همراهی ایران با مردم سوریه قدردانی کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نایب رئیس گروه دوستی - پارلمانی سوریه و ایران بر نقش مجالس دو کشور برای توسعه مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منتظری با بیان اینکه مصدومان آتش سوزی واحد تزریق گاز مایع که 6 نفر بودند گفت: به بیمارستان مطهری شهرستان گنبدکاووس اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در وبیناری با رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه، گفت: سطح روابط سیاسی و امنیتی ایران و روسیه راهبردی است، اما روابط اقتصادی عقب‌مانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا منتظری با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای تزریق گاز مایع در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: این واحد در شهرک آفتاب از توابع روستای آق قایه واقع در بخش مرکزی گنبدکاووس قرار داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار یک پیام مرموز از سوی نخست وزیر پیشین انگلیس به وزیر خارجه آمریکا با واکنش سخنگوی وزارت خارجه روسیه همراه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با خبرنگار روزنامه «وچرنی لیست» کرواسی به سوالات وی در خصوص مسائل مختلف داخلی و بین المللی پاسخ داد. کنعانی در خصوص موضع ایران در جنگ اوکراین و ادعای ارسال پهپاد و سلاح به روسیه، گفت: سیاست قطعی ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی این کشور، عدم ارسال سلاح به طرفین درگیر، توقف جنگ و پایان دادن...

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکر علی‌اصغر لری گوئینی دانش‌آموز 8 ساله حمله تروریستی شیراز در سیرجان تشییع شد./ ایرنا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه در پیامی به نشست اتحادیه عرب خواستار ارتباط بیشتر مسکو با این کشور شد و گفت توسعه روابط بین مسکو و کشورهای عربی به نفع همه طرف ها است.