پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، عملکرد تبصره «افزایش یک درصد مالیات سلامت به نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال 1401 الی 5 آبان ماه 1401» و همچنین عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت و خانواده را تشریح کرد. در گزارش دیوان محاسبات کشور عنوان شده است که بر اساس قانون بودجه، در هر سال یک درصد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویر جدیدی از لحظه حادثه تروریستی شاهچراغ را مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فارس نوشت: شهید بسیجی مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد شامگاه پنجشنبه درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد همچنین فرزند و همسر این شهید هم دچار جراحت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: بنا به گفته شاهدان عینی، اقدام به خودکشی یک زن میانسال روز یکشنبه در ایستگاه متروی کرج به مجروحیت شدید وی انجامید.

خبرگزاری مهر

رئیس دیوان محاسبات در تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت، گفت: اهداف، شاخص و سنجه های کمی و کیفی مدنظر در برنامه هفتم باید به صورت صریح و در چارچوب اهداف قابل دسترس تدوین شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بیمارستان سینای کارون جزئیات درگذشت دانشجوی دانشکده نفت را توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پیکر پاک شهید «محمد ولی کیاسی» از آزادگان شهرستان مرودشت که در حمله تروریستی غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید، عصر یکشنبه در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بیمارستان سینای کارون گفت: بیمار سابقه بیماری اعصاب و روان و افسردگی شدید داشته و تحت درمان دارویی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بیمارستان سینای کارون در خصوص درگذشت دانشجوی دانشکده نفت گفت: بیمار از چهار نوع دارو به تعداد زیاد مصرف کرده بود که این داروها اثر جانبی از جمله آسیب به کبد، ایجاد اختلال در سیستم تنفسی و اختلال در سیستم قلب دارند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس بیمارستان سینا گفت: عملیات مجددا برای احیای بیمار انجام شد ولی متاسفانه احیاء موفقیت‌آمیز نبود و بیمار در ساعت 5: 11 فوت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور کره جنوبی به دنبال حادثه مرگبار در مراسم هالووین، در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقدام به خودکشی یک زن میانسال روز یکشنبه در ایستگاه متروی کرج باعث مجروحیت شدید وی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به گفته شاهدان عینی، اقدام به خودکشی یک زن میانسال روز یکشنبه در ایستگاه متروی کرج به مجروحیت شدید وی انجامید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقدام به خودکشی یک زن 50 ساله در ایستگاه متروی کرج موجب از دست دادن پاهایش شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنا به گفته شاهدان عینی، اقدام به خودکشی یک زن میانسال روز یکشنبه در متروی فردیس کرج به مجروحیت شدید وی انجامید.

وب‌گاه عصر ایران

اکنون این فرد در بیمارستان شهید مدنی کرج تحت درمان قرار دارد.