پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند انتخاب رشته از روز شنبه 7 آبان آغاز شد و امروز، دوشنبه 9 آبان به پایان می‌رسد. افرادی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده‌اند و در هیچ یک از رشته‌محل‌های انتخابی خود پذیرفته نشده‌اند یا انتخاب رشته محل نکرده‌اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند. رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد شامل "اپیدمیولوژی"، "ارتزوپروتز"، "ارزیابی...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: از اولین حمله به یک مکان مقدس در سال 65 تا آخرین حمله تروریستی به زائران شاهچراغ در سال1401، خط مظلوم‌کُشی و تفرقه‌انگیزانه دشمنان ایران برای مردم روشن شده و هرچه که می‌گذرد، انزجار ایرانیان از دشمنان بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

در تحقیقات معلوم شد در ابتدا برادر کوچکتر وارد مغازه لباس‌فروشی مقتول شده و بر سر خرید لباس با او درگیر شده و پس از دقایقی برادر بزرگتر برای حمایت از او به محل درگیری آمده و حادثه رخ داده است.

وب‌گاه گسترش

درحالی که رسانه‌های خارج‌نشین خبر کشته شدن دکتر پریسا بهمنی در تجمع روز 4 آبان مقابل سازمان نظام پزشکی را منتشر کردند اما این سازمان و همچنین پلیس تهران بزرگ فوت وی را براثر تصادف اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کارگروه هسته ای دانشگاه علوم پزشکی ایران، بر ضرورت آموزش کادر درمان در مواجهه با آلودگی های رادیواکتیو تاکید کرد و گفت: اولین اورژانس هسته ای در بیمارستان شهدای هفتم تیر احداث می شود.

خبرگزاری دانا

حسینی گفت: بهسازی و زیباسازی 21 مدرسه این شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی و سایر اقشار جهادی اجرا شد.

وب‌گاه الف

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که آب با قیمت ارزان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد متاسفانه بخشی از مردم توجهی به مدیریت مصرف ندارند و مصرف بی رویه در امور روزمره زندگی مردم دیده می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور، رگبار باران و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

وقوع فتنه و نا آرامی دشمن را در ایجاد نا امنی جری ساخت و زائرین بی گناه و مظلوم حریم شاهچراغ را مورد اصابت گلوله های کور تکفیر قرار داد و زنان و کودکانی که قرار بود سهمشان از زندگی امنیت و آرامش باشد در پس شعار پوشالی زن، زندگی، آزادی جان خود را مظلومانه از دست دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، «بثینه شعبان» مشاور رئیس جمهور سوریه گفت که این کشور به پایداری مقابل جنگ تحمیلی علیه خود ادامه خواهد داد و دیکته‌های هیچ کسی را نخواهد پذیرفت. بر اساس این گزارش، بثینه شعبان در گفتگو با روزنامه «اثیر» عمان تاکید کرد: ایالات متحده و متحدان غربی آن جنگی تروریستی را علیه سوریه برپا کرده و ثروت‌هایش را به سرقت می‌برند و با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی بهادری جهرمی نوشت: خون پاک شهید مظلوم آرمان علی‌وردی ضامن تحقق آرمان‌های ملت بزرگ ایران است. رحمت خدا بر او که تا آخرین نفس پای اعتقاداتش ایستاد و جانش را فدای مردم عزیز ایران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و آغاز بارش باران در 24 استان خبر و نسبت به افزایش ارتفاعات امواج در سواحل شمالی و جنوبی هشدار داد.

خبرگزاری دانا

جاده سربیشه به ماهیرود به عنوان یکی از مهم ترین محورهای ترانزیتی استان به دلیل تردد خودروهای سنگین، عرض کم و نبود زیرساخت های کافی مسیری پر خطر است و در این سال ها بارها شاهد حوادثی دلخراش در این جاده بودیم برای تکمیل دوبانده سازی نیازمند 980 میلیون اعتبار و توجه بیشتر مسئولان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قانع با اشاره به وجود خطر بالقوه در این حادثه و ضرورت اطفای فوری حریق در بازار وکیل، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با آمادگی لازم و تجهیزات ویژه اطفای حریق در این عملیات حساس با سرعت عمل آتش سوزی را قبل از گسترش و سرایت به مغازه‌های همجوار کاملاً اطفا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

تعدادی از دانشجویان بدون توجه به شرایط حساس کشور با حرکات و شعارهای دون شأن دانشگاه و تخریب اموال و زیر پا گذاشتن مقررات به این وضعیت نامطلوب دامن می زنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان با یک سال تاخیر پرداخت شده و قانون رتبه بندی به صورت کامل اجرایی نمی‌شود.