پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

آنفلوانزای نیویورکی ششمین استراتژی از مجموعه راهبردهایی است که مراکز مطالعات استراتژیک نظام سلطه علیه انقلاب مردم ایران مورد استفاده قرار داد.

خبرگزاری دانا

چرا کسانی که برای مهسا امینی بیش از 184 میلیون هشتگ منتشر کردند حالا برای آرتین و امید که توسط داعشی ها ترور شدند و جنایت فجیعی را بر علیه حقوق بشر مرتکب شدند دست به کار نمی شوند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان بسیج را لشکر مخلص خدا، مردم و انقلاب دانست که در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلزله و اغتشاشات با ایجاد آرامش در جامعه یاری‌رسان است

وب‌گاه فرارو

کام‌فر، نماینده دادستان در ابتدای کیفرخواست تنظیم شده، گفت: متهم به همراه 3 نفر از دوستان خود به همراه یک دستگاه خودروی سواری 206 قرمز رنگ با کوکتل مولوتوف در ابتدا اقدام به آتش زدن محیط بخشداری شهرستان قرچک کرد.

خبرگزاری دانا

آیین تشییع پدر و پسر شهید «هوشنگ خوب» و «امید خوب» امروز با حضور اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار شد تا دهه هشتادی های انقلاب اسلامی وداعی حماسی با شهیدان داشته باشند.

خبرگزاری دانا

جلسه مشترک و فصلی نیروی انتظامی و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با حضور رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، فرمانده انتظامی استان و دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید حمزه علینژاد در شهر رشت گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه 9 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

وکیل متهم مهمان نواز با حضور در جایگاه ضمن دفاع از موکل خود گفت: موکل تحت تاثیر تبلیغات انجام شده در فضای مجازی در محل حاضر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامه 245 نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس قرائت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: محمدهادی ایمانیه گفت: تاکنون سرنخ هایی نیز به دست آمده است که جزئیات و ابعاد مختلف آن پس بررسی های بیشتر به اطلاع هموطنان و مردم استان خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از شهادت بسیجی مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد در گیلان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از روز گذشته جلسات دادگاه رسیدگی به اقدامات اغتشاشگران که در ناامنی‌های اخیر بازداشت شده‌اند در دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی تهران آغاز شده است. امروز هم جلسه یکی دیگر از اغتشاشگران با حضور قاضی عموزاد رئیس دادگاه، مستشار دادگاه، نماینده دادستان، متهم و وکیل متهم برگزار شد. در ابتدای جلسه رئیس دادگاه با دعوت از نماینده دادستان خواست با حضور در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمزه علی‌نژاد، بسیجی مدافع امنیت مورد هدف افرادی قرار گرفت و به شهادت رسید و فرزند و همسر او نیز دچار جراحت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

شهید بسیجی مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد شامگاه پنجشنبه درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد همچنین فرزند و همسر این شهید هم دچار جراحت شدند.