پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

کهگیلویه و بویراحمدی ها با راه اندازی کمپین برای آرتین کودکی که در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) مجروح شد و پدر، مادر و برادرش به شهادت رسیدند نشان دادند که آرتین تنها نیست.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر ورود اورژانس اجتماعی در بحران‌های اجتماعی، تاسیس مجموعه پردیس مددکاری و توانمندسازی اجتماعی در ایران را پیشنهاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آیین‌های باستانی هم ایزدی که صاحب و پدیدآورنده چشمه‌ها بود در آسمان با آناهیتا الهه آب‌ها ازدواج کرده بود. این موضوع نشان می‌دهد که در تمدن و فرهنگ‌های مختلف همیشه آب جایگاه والایی داشته است، چون حیات هر چیزی به آن وابسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 245 نفر از نمایندگان در خصوص احداث مسکن روستاییان و مشکلاتی که در این زمینه پیش آمده به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرا نشدن کامل قانون رتبه بندی معلمان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نامه 245 نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور را قرائت کرد.

خبرگزاری دانا

دانش اموزان دهه هشتادی شهردهدشت ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کردند تا اخرین قطره خون خود پای انقلاب و رهبرشان هستند و دشمن باید بداند شهادت آروزی همه ماست.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انتقام خون شهدایمان را از دشمن خواهیم گرفت گفت: دانش آموزان و شهروندان یاسوجی علیه دشمن و اغتشاشگران حماسه آفریدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قادری گفت: با افزایش ظرفیت صدور مجوز برای راه‌اندازی مراکز ماده 16، ظرفیت اساسی برای ساماندهی معتادان متجاهر در تهران و حومه آن ایجاد کردیم.

خبرگزاری دانا

شهیدان هوشنگ و امید خوب، دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شهر شیراز بر دستان مردم شهر یاسوج تشییع شد.

وب‌گاه الف

به دنبال کشته شدن 151 نفر در محل برگزاری مراسم هالووین در سئول پایتخت کره جنوبی، پرسش‌هایی در مورد علت وقوع این حادثه مرگبار مطرح شده و این کشور به دنبال پاسخی برای آن‌هاست.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی گفت: مددکاری اجتماعی باید در اورژانس اجتماعی جدی گرفته شود و نظارت دقیقی بر رصدخانه آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه 245 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص ضرورت رفع مشکل مسکن روستائیان را قرائت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهدای والامقام حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ امروز با حضور مسئولان استانی در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) به خاک سپرده شدند.