پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی گفت: بخش زیادی از توطئه دشمن بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست فصلی فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا با حضور سردار وحیدی به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزار شد. احمد وحیدی وزیر کشور در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم...

وب‌گاه گسترش

اقدام به خودکشی یک زن 50 ساله در ایستگاه متروی کرج موجب از دست دادن پاهایش شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور حادثه تلخ شیراز را عینیت یافتن بخشی از هدف دشمن در ایجاد ناامنی و اختلال در زندگی مردم از طریق ناآرامی، فتنه‌گری و ترور دانست.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بیمارستان سینای کارون جزئیات درگذشت دانشجوی دانشکده نفت را توضیح داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک زن در متروی کرج خودکشی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مشاور رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که جهان امروز در حال چند قطبی شدن است زیرا مردم مشتاق رهایی و ترویج ارزش های انسانی هستند و هژمونی غرب را نمی پذیرند.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور گفت: مهمترین وظیفه مسئولان برای مقابله با توطئه‌های دشمن کار و تلاش بی‌وقفه و به موقع برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس‌جمهور حادثه تلخ شیراز را عینیت یافتن بخشی از هدف دشمن در ایجاد ناامنی و اختلال در زندگی مردم از طریق ناآرامی، فتنه‌گری و ترور دانست.

خبرگزاری مهر

یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

رئیسی، پیام حضور مردم در خیابان‌های شیراز و دیگر شهرهای کشور را علاوه بر محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، مقابله قاطع با تروریست‌ها و تأمین و تضمین امنیت کشور دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، از حضور پرشکوه آحاد مردم در آئین تشییع و تکریم مقام این شهیدان در شهرهای مختلف قدردانی کرد. رئیس جمهور حادثه تلخ شیراز را عینیت یافتن بخشی از هدف دشمن در ایجاد ناامنی و اختلال در زندگی مردم از طریق ناآرامی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور پیام حضور مردم در خیابان‌های شیراز و دیگر شهرهای کشور را علاوه بر محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، مقابله قاطع با تروریست‌ها و تأمین و تضمین امنیت کشور دانست.

وب‌گاه الف

رئیس بیمارستان سینای کارون جزئیات درگذشت دانشجوی دانشکده نفت را توضیح داد.