پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: رسانه ای که سیل جمعیت مردم در تشییع شهدای شاهچراغ را نبیند نسبتی با حقیقت ندارد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی که رسانه‌های خارج‌نشین خبر کشته شدن دکتر پریسا بهمنی در تجمع روز 4 آبان مقابل سازمان نظام پزشکی را منتشر کردند اما این سازمان و همچنین پلیس تهران بزرگ فوت وی را براثر تصادف اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح امروز دوشنبه زمین لرزه به بزرگی 3.4 ریشتر شیراز را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه به بزرگی 3.4 ریشتر شیراز را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، احداث پروژه بزرگ سردخانه 10 هزار تنی اوقاف اهر را مهم‌ترین پروژه کشور و استان آذربایجان شرقی عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: تصادف 2 دستگاه سواری در شهرستان اسفراین سه کشته و یک مصدوم داشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - امسال هم مثل چندسال پیش باغداران پسته، گردو، انار، خرما و بادام استان کرمان درگیر خسارت‌های سنگین ناشی از سرمازدگی، سیل و آفات شدند اما تاخیر و میزان ناچیز پرداختی‌های بیمه کشاورزی حتی برای آنان که محصولاتشان را بیمه کرده بودند تولیدات این حوزه را با خطری جدی روبه رو کرده است.

خبرگزاری مهر

شیراز _ رئیس سازمان اتش نشانی شیراز گفت: آتش سوزی در یکی از مغازه های بازار وکیل جنوبی به طور کامل مهار شد.

خبرگزاری دانا

بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که این کشور به ایستادگی مقابل جنگی که علیه سوریه به راه افتاده است، ادامه خواهد داد.

خبرگزاری دانا

وزارت زیر ساخت اوکراین اعلام کرد که در مجموع 218 کشتی که قرار بود طبق توافق غلات با میانجیگری سازمان ملل از طریق کریدور ایمن عبور کنند، در پی تعلیق مشارکت روسیه، متوقف شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

غمبار است که برای یکی، فقط دخترِ خردسالِ "یک زنِ معترضِ کشته شده" که بر مزار مادر می گرید، مهم است و دیگری فقط از پسر بچه معصومی به نام آرتین که اعضای خانواده اش را در حمله تروریستی به شاهچراغ از دست داده می گوید و هر دو فراموش می کنند که همه کودکانی که در این ایام یتیم شده اند، کودک و معصوم و مظلوم هستند و باید برای همه شان بزرگی کرد و مراقب شان بود و در عین حال، نگذاشت کودکان بیشتری...

وب‌گاه گسترش

اگر از فعالان بازار ارزهای دیجیتال باشید، قطعاً بارها نام دوج‌کوین را شنیده‌اید. دوج‌کوین ارز دیجیتالی است که در سال 2021 در بازار ارزهای دیجیتال جنجال زیادی به پا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پدر، مادر و برادر آرتین در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به طور مظلومانه ای به شهادت رسیدند و خواهر 19 ساله او، تنها فرد باقی مانده از خانواده اش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد هادی قانع گفت: آتش‌سوزی ای ساعت 23:24 یکشنبه هشتم آبان 1401 به مرکز تماس 125 آتش نشانی شیراز اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز درباره علت آتش‌سوزی گفت: در یک حجره بازار وکیل در حال جوشکاری ناایمن بودند که با توجه به اینکه یک صفحه فلزی، جداکننده این حجره با مغازه پارچه فروشی مجاور بوده است، مغازه مجاور دچار آتش‌سوزی شد.