پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌گوید: برخی بر این باور هستند که دانشجویان به دنبال آرامش نیستند بلکه می‌خواهند جنجال به پا کنند و فحش بدهند در نتیجه گوش شنوایی وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

دادگاه رسیدگی به پرونده یکی دیگر از اغتشاشگران با حضور قاضی عموزاد رئیس دادگاه، مستشار دادگاه، نماینده دادستان، متهم و وکیل متهم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

با افزایش مبتلایان به انفولانزا با شروع فصل سرما، رعایت دستور العمل های بهداشتی الزامی است.

خبرگزاری دانا

امروز دانش اموزان دهه هشتادی در مدرسه امام شافعی سنندج گرد هم آمده بودند و با بنرهایی در دست جای خالی آریتین و آرشام و... را با گذاشتن گل سرخ شهادت در کنار عکس هایشان گرامی داشتند و پیمان بستند تا اجازه ندهند که رسانه های ضد انقلاب با عملیات های روانی تکرار چنین فاجعه هایی را رقم بزنند.

وب‌گاه الف

یک عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت که حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی شاهچراغ جلوه‌ای تماشایی از ایمان، بصیرت و میثاق دوباره ملت با آرمان های ایران اسلامی را همچون 9 دی به نمایش گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: با اقدام به موقع آتش‌نشانان، حریق خورو قیرپاش راهسازی در بلوار شهید مدرس شهر یزد اطفا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر ارتقای سیستم پدافند غیرعامل در مدیریت بحران به‌ویژه برای جلوگیری از حملات خراب‌کارانه گفت: شهرداری منطقه 12 به منظور افزایش آمادگی در حوزه مدیریت بحران‌های این‌چنینی، برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی را در دستور کار خود قرار داد. وی با اشاره به سناریوی این...

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پیکرهای پاک 6 شهید حمله تروریستی چهارم آبان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) روز یکشنبه باری دیگر بر دستان مردم شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) تشییع و در این آستان مقدس به خاک سپرده شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد سخنگوی شورای نگهبان گفت: وجهه فقهی و حقوقی شورای نگهبان باید بیشتر شناسانده شود.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 12 از برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار در این حوزه خبر داد.

وب‌گاه گسترش

پس از آنکه برگزاری جشن هالووین در سئول فاجعه آفرین و یکی از بدترین حوادث کره جنوبی عنوان شد، مقامات این کشور عزای ملی اعلام کرده و در حال بررسی چگونگی کشته شدن دستکم 151 نفر در این حادثه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی قراری مادر شهید هشت ساله حمله تروریستی شاهچراغ را در این فیلم می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار فارس درباره حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: مراجع امنیتی استان و کشور در حال پیگیری ابعاد این حادثه هستند