پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب گفت: سکته مغزی بیشتر در سنین بالا بروز می‌کند، اما سکته مغزی در افراد زیر 50 سال نیز مشاهده می‌شود که باید در این افراد به دنبال سابقه سکته مغزی، سابقه خانوادگی مثبت، فشارخون بالا، چربی خون و قند خون باشیم که این افراد باید به صورت پیوسته وضعیت خود را کنترل کنند تا از بروز سکته مغزی در آن‌ها جلوگیری شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش‌وپرورش که به‌منظور شرکت در آیین سوگواری حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به‌ویژه سه دانش‌آموز شهید این حادثه به شیراز سفرکرده بود با "آرتین" تنها بازمانده خانواده شهیدان سرایداران دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کریمی نیا گفت: درست است شهید فخری زاده به عنوان دانشمند هسته‌ای مطرح بود، اما او و تیمش دستاورد‌های فراوانی در حوزه سلامت کشور داشتند.

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: همه آنچه که به عنوان قوانین و ضوابط در مسجد توصیه شده است، قوانین زیست اجتماعی هستند که در شکل گیری جامعه مطلوب نیازمند شناخت و تمرین آن هستیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس نامه 245 نماینده به رئیس جمهور درباره ضرورت رفع مشکل مسکن روستاییان را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر کتبی جمعی از نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره لزوم اختصاص سهام عدالت به جاماندگان واجد شرایط را قرائت کرد.

خبرگزاری دانا

جوکار نماینده مردم یزد با اشاره به حمله تروریستی در حرم احمدبن موسی (ع) وجود ناآرامی و اغتشاش در کشور را از عوامل و زمینه‌های این اقدام خواند و اغتشاشات را فرصتی برای پیاده کردن اهداف دشمن دانست.

خبرگزاری دانا

امروز صبح پیکر 6 شهید حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در آستان مقدس سومین حرم اهل بیت آرام گرفت.

خبرگزاری مهر

روزها و هفته‌های گذشته زاهدان به مرکز اخبار و شایعات تبدیل شده است. خبرنگار مجله مهر که روزهای گذشته را در زاهدان سپری کرده، روایتی میدانی از دیده‌ها و شنیده‌های خودش نوشته است...

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستائیان شدند.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مدال‌آور المپیاد شیمی و بورسیه دانشگاه بوستون آمریکا بوده است. دوست او به نام سهراب در بازجویی‌های اولیه گفت: من از دوران دبیرستان علاقه زیادی به شیمی داشتم. همیشه به آزمایشگاه می‌رفتم و محلول‌های شیمیایی را باهم ترکیب می‌کردم. با ترکیب مواد به یک محلول شیمیایی رسیدم که اعتیادآور بود. آخرین‌بار هم آن را با آبمیوه مخلوط کردم و در یخچال خانه گذاشتم،...

خبرگزاری دانا

غلامعلی حیدری با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها لوکوموتیو و کشنده دستگاه‌های اجرایی و نهادها هستند، گفت: فضای مجازی و رسانه‌های استان نیازمند محتوی هستند که این مهم باید از سوی روابط عمومی‌ها تامین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقایانی که در برخی از مسائل صریح موضع گرفتند، چرا برای شهادت آرتین، آرشام، راستین و شهید آرمان علی‌وردی که آن طور شکنجه شد، سکوت کرده‌اند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه هم‌میهن به این تحلیل که اعتراضات مردمی موجب حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شده است پاسخ داد و از مطرح‌کنندگان این گزاره پرسید سال 96 که داعش به حرم امام خمینی و مجلس حمله کرد، اعتراضی در سطح کشور بود؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم محکومیت حمله تروریستی داعش به شاهچراغ و همدردی با خانواده‌های شهیدان این واقعه با حضور جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان برپا شد، عزاداران پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر بر مزار شهدای گمنام دانشگاه حاضر شدند و پس از قرائت قرآن، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنرانی کرد. سخنرانی به انتهای خود نرسیده بود که خبر رسید عده‌ای...