یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو گفت: متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت، ولی هم‌اکنون دولت سیزدهم با اتکا به توان داخلی درحال تکمیل آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهادری جهرمی گفت: در انتهای دولت اسبق کشور به این مرحله‌ای رسید که شرکتی فعال شده بود که گاز را برای مواقع پرمصرف ذخیره می‌کرد ولی دولت سابق آن را تعطیل کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت کولبران و واردکنندگان کالای ته‌لنجی را به عنوان قاچاقچی نمی‌شناسد و نگاه مثبت و حمایتی نسبت به این قشر دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وزارت کشور و هیات دولت دغدغه آسیب‌های اجتماعی را داشته باشد؛ البته این دولت دغدغه بیشتری نسبت به آسیب‌های اجتماعی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علما وارد شهر قم شد.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور صبح امروز پنحشنبه برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علما وارد شهر قم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این نشست در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم و بدون حضور خبرنگاران برگزار و وزیر کشور در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور ارائه کرد. وحیدی در سفر امروز خود با شماری از مراجع تقلید و علما و رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو می‌کند. حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و زیارت مضجع شریف این بانوی بزرگ اسلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، عصر روز سه شنبه 27 دی 1401 سایت رسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت رسمی اعلام کرد با تایید اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین "عبدالحسین خسروپناه" به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد. در حالی عبدالحسین خسروپناه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی شد که این شورا 5 دبیر در همه سال‌های شکل گیری خود را دیده است. شورایی...

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به عنوان پل ارتباطی طلاب با بزرگان حوزه همانند اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی مدیریت حوزه ها است.

خبرگزاری مهر

قم - نهمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه در مدرسه فیضیه قم برای انتخاب 221 کرسی نمایندگی آغاز و تا عصر امروز ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاریجانی گفت: یکی از مشکلات بعضی از دوستان اصلاح‌طلب، نخواندن است و یکی دیگر از مشکلات‌شان خواندن و نفهمیدن است. جناح اصلاحات پشت این فتنه بوده و دُم خروس آن بیرون زده و همه این مسأله را می‌دانند اما متفکرین و تئوری‌پردازان اصلاح‌طلب خیلی بامزه هستند.

خبرگزاری مهر

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شده و دبیرجدید شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود.

خبرگزاری تسنیم

ایده اصلی تحقیق در زمینه اندیشه‌ها و سبک زندگی حضرت زهرا (س) و پرداختن به حقوق و مسائل زنان را آیت‌الله جوادی آملی ارائه دادند که منجر به شکل‌گیری دانشنامه عظیم فاطمی شد.