یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: گفت: از علوم حدیث به مادر علوم یاد می شود. تفسیر قرآن، فقه، اخلاق و تاریخ از علوم حدیث بهره‌مند می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: 14 قطار فوق‌العاده تا ساعت 20 امشب برای بازگشت مسافران و زائران از مشهد مقدس اعزام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: نعمت احمدی یکی از چهره‌هایی است که اسفندماه گذشته خبر اخراجش از دانشگاه آزاد رسانه‌ای شد. اخراجی که این حقوقدان معتقد است بیشتر از اینکه ناشی از رویکردهای علمی و تخصصی باشد برآمده از واکنش‌هایی است که نسبت به مسائل عمومی و سیاسی جامعه داشته است. احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: «متاسفانه دانشگاه‌ها...

وب‌گاه فرارو

انتخاب یک متخصص فلسفه و کلام اسلامی به جای یک متخصص جامعه‌شناسی ارتباطات نشانه رویکرد جدیدی در تصمیم‌گیری فرهنگی حاکمیت است. شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از نهاد‌های حاکمیتی جمهوری اسلامی است که گسترش نفوذ فرهنگ اسلامی در شؤون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی و تزکیه محیط‌های علمی و فرهنگی را دنبال می‌کند. باید دید آیا سکاندار جدید این شورا با دلبستگی عمیق به علم دینی...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: محسن برهانی، فعال مجازی و استاد حقوق دانشگاه و دانش آموخته حوزه علمیه قم، طی ماه‌های اخیر به شکلی مداوم و البته در پوشش علم حقوق به تخطئه احکام صادره برای اغتشاشگران می‌پرداخت. او بارها از سوی اساتید حقوق مورد نقد قرار گرفت و ضعف علمی و استدلالی مطالبش به او یادآوری شد.

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب بدست مراجع تقلید برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حالا دیگر دو سال از آغاز به کار جشنواره تئاتر فجر گذشته بود اما طبیعتا این جشنواره که در آغاز راه بود، همچنان آزمون و خطاهای خود را پشت‌سر می‌گذاشت.

خبرگزاری مهر

اهواز - آیین گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت «سعید سیاح طاهری» شهید مدافع حرم در گلزار شهدای آبادان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از 10 ساعت است که قطار قم به مقصد مشهدمقدس در 40 کیلومتری شهر مشهد دچار نقص فنی شده و مسافران بدون توجه مسئولان و بدون امکانات در قطار سرما یخ زده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بیش از 10 ساعت است که قطار قم به مقصد مشهدمقدس در 40 کیلومتری شهر مشهد دچار نقص فنی شده و مسافران بدون توجه مسئولان و بدون امکانات در قطار سرما یخ زده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیش از 10 ساعت است که قطار قم به مقصد مشهدمقدس در 40 کیلومتری شهر مشهد دچار نقص فنی شده و مسافران بدون توجه مسئولان و بدون امکانات در قطار سرما یخ زده‌اند.

وب‌گاه فرارو

انتظار می‌رفت در این هوای سرد و یخبندان توجه و رسیدگی بیشتری به آنان می‌شد؛ حداقل انتظار می‌رفت رئیس قطار با مسافران صحبت می‌کرد و به آنان دلداری می‌داد من حتی با ستاد بحران مشهد هم تماس گرفتم، اما تاکنون هیچ پیشرفت و تسهیل گری حاصل نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: لایحه بودجه سال 1402 به مجلس رفت تا مشخص کند هر کدام از نهادها و سازمان‌ها سال آینده چه سهمی از بودجه کشور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اینکه آزمون سراسری سال 1402 برای نخستین‌بار، در دو نوبت و فقط برای دروس اختصاصی و به صورت کاملا مجزا برگزار می‌شود، لذا طرح برخی موارد برای اطلاع داوطلبان کنکور امسال ضروری است.