یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانا

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از انتصاب خسروپناه به سمت دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انتشار لایحه بودجه 1402 متاسفانه برخی رسانه‌ها و افراد سهوا یا عمدا اطلاعات اشتباهی از آن منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امسال هم مانند سال‌های گذشته بودجه نهاد‌ها و سازمان‌های خاص افزایش قابل توجهی داشته است؛ مانند بودجه صدا و سیما، سازمان زندان‌ها و حوزه علمیه.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی عنوان کردن که بودجه سپاه پاسداران 131 درصد افزایش پیدا کرده؛ یا بودجه مرکز خدمات حوزه علمیه 2.2 برابر شده یا مثال های دیگر که همه اینها دروغ است.

خبرگزاری دانا

عبدالحسین خسروپناه دبیر جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و عضو شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی بوده است.

خبرگزاری مهر

با تائید رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حکم رئیس‌جمهور، دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم رئیس جمهور، خسروپناه به‌عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر از انتصاب حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه به عنوان دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون سراسری سال 1402 برای نخستین بار، در دو نوبت و فقط برای دروس اختصاصی و به صورت کاملاً مجزا برگزار می‌شود. نوبت اول در روز‌های 29 و 30 دی ماه 1401 و نوبت دوم در روز‌های 14 و 15 تیرماه 1402 برگزار خواهد شد که برای هر دو آزمون ورودی، فقط یک پذیرش برای ورودی مهرماه 1402 در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان...

خبرگزاری دانا

در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) تعدادی از هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه جشن و سرور خود را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: مشارکت ارگان ها و دستگاه های اجرایی در مسابقات مینی فوتبال رو به افزایش است.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به اینکه آزمون سراسری سال 1402 برای نخستین بار، در دو نوبت و فقط برای دروس اختصاصی و به صورت کاملا مجزا برگزار می‌شود، لذا طرح برخی موارد برای اطلاع داوطلبان کنکور امسال ضروری است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پژوهش و آموزش عالی قرآن و علوم انسانی کشور از برگزاری دوره‌های مدیریتی تحول علوم انسانی در مراکز حوزوی و دانشگاهی خبرداد.