یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته است: وقتی صحبت از حکومت اسلامی می شود، حکومت باید جمهوری باشد یا وقتی می گوییم جمهوری اسلامی، نتیجه آن همان حکومت اسلامی می شود. در قانون اساسی «جمهوری اسلامی» آمده است.

خبرگزاری مهر

نکات کلیدی کنکور سراسری سال 1402 منتشر شد و داوطلبان می توانند با اطلاع از آن در نوبت اول کنکور در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 شرکت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسامی داوران بخش مسابقه اختتامیه سیزدهمین جشنواره عمار اعلام شد و مهران رجبی و حسن عباسی داور جشنواره عمار شدند

خبرگزاری تسنیم

اسامی داوران بخش مسابقه اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در 2 بخش مستند و داستانی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - شماری از طلاب و روحانیون سیرجان عصر روز سه‌شنبه با حضور در حوزه علمیه این شهرستان اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به مقدسات مردم ایران، ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام مهدی عظیمی، استاد حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک، واعظ قدیمی و معروف شهر اراک دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: عبدخدایی، می‌گوید: اینکه طرف چاقو بکشد و خیابان‌ها را ببندد و جلوی ماشین‌ها را بگیرد و بین مردم رعب و وحشت ایجاد کند، مصداق ترور است و جوابش اعدام است.

خبرگزاری مهر

رمان «گذرِ خان» نوشته سید محمدعلی ابطحی توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: توسعه عظمت و نفوذ و اقتدار مقام مقدس ولایت فقیه در جامعه ما و تمام امت اسلامی مایه خرسندی است و همه کشورهای اسلامی برای مرجعیت مسلمان‌ها در عرصه‌های رهبری و قیام و حرکت سیاسی در ظرف زندگی اجتماعی خود چشم به رهبر عظیم اسلامی ما دوخته‌اند که باید پشت سر او در توسعه اسلام و حاکمیت جهانی آن بکوشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی گفت: امروز مسئله فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی اقدامات نشریه فرانسوی را نشان از تداوم انقلاب و ارتقای قدرت آن دانست که نقطه رأس خیمه این انقلاب را هدف گرفته است.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه امام جمعه تربت حیدریه گفت: اقدام ذلیلانه نشریه فرانسوی در توهین به اعتقادات و مقدسات از روی استیصال و شکست‌های متعددی است که از مقام ولایت و مرجعیت خورده است.

خبرگزاری تسنیم

در همین حال که ما در منزل آقای گلپایگانی بودیم، خبر آوردند که درس آقای شریعتمداری هم تعطیل شد؛ زیرا ایشان در این روز درس را شروع کردند، ولی ظاهراً اعتراضاتی مطرح گشت که منجر به تعطیلی کلاس ایشان شد.