یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

مشاور وزیر آموزش و پرورش: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله ایازی گفت: اینجا به جای اینکه برخی علما از مردم حمایت کنند و مسائل گرانی و مشکلات و بی‌کاری را نقد کنند، در صحبت‌ها و بیانیه‌هایشان می‌گویند که بکشید! استدلال آنان به «بازدارندگی در جامعه» است، که این استدلالی سست و بدعتی آشکار در فقه و حقوق و خلاف «عدالت قضایی» است؛ چنان که در ماده 141 قانون مجازات اسلامی تصریح شده، «مسؤولیت کیفری، شخصی است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: محاربه مربوط به جنگ و اخافه و فساد با مردم است نه اعتراض مردمی که از بی کفایتی و ایجاد فقر و فلاکت و تورم، گرانی و عقب ماندگی به تنگ آمده اند.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه با حضور در بیمارستان از آیت الله نمازی عیادت کرد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارسال پیامک حجاب به مالکان خودروها از سر گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محاربه مربوط به جنگ و اخافه و فساد با مردم است نه اعتراض مردمی که از بی کفایتی و ایجاد فقر و فلاکت و تورم، گرانی و عقب ماندگی به تنگ آمده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که اطلاع و معلومات فقهی دارند و به دلیل بی‌استقلالی و دستور، موضع نمی‌گیرند، اصل را بر احتیاط بر دماء و فروج می‌گذارند. اگر کسی روحانی مستقلی باشد و ورشکستگی هم نداشته باشد که از اجحاف دفاع کند، به قوه قضائیه توصیه می‌کند که شما در احکامی که صادر می‌کنید همان گونه که در قواعد فقهی ما اصل بر احتیاط دماء و فروج است از خشونت...

خبرگزاری دانا

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم گفت: تقویت رسانه‌ها به این معنا که از موضع انفعالی خارج و فعال عمل کنند، مخاطب‌شناس باشند، محتواهای حقیقی و مناسب و تکنیک‌های خبری و جذابیت‌ها بالا رود، از شخصیت‌های علمی در مباحث مختلف استفاده و رابطه‌ی دوسویه میان رسانه‌ها و مخاطبین برقرار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت علامه محمد تقی مصباح یزدی تحت عنوان «استاد تفکر» با حضور اهل بیت و فرزندان ایشان و همچنین مقامات لشکری و کشوری از جمله آیت الله جنتی رئیس شورای خبرگان رهبری و آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری برگزار شد. رهبر انقلاب: نگذاریم آثار آیت الله مصباح یزدی «کهنگی» پیدا کند در این مراسم از دیدار رهبری با خانواده علامه مصباح...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور گفت: یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس جمهوری گفت: با تاکید بر اینکه آیت‌الله مصباح یزدی از مبارزان با حکومت پهلوی بود، یادآور شد: از او بیانیه‌هایی در این زمینه به جا مانده است و با انکر منکرات که رژیم پهلوی بود مبارزه می‌کرد و بعد از انقلاب هم با همه وزن وجودش از اعرف معروفات که جمهوری اسلامی باشد حمایت می‌کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: مقایسه دولت کنونی با دولت اول روحانی را کنار می‌گذاریم ولی با دولت دوم روحانی یا حداقل 3 سال آخر آن دولت هم اگر از جهات گوناگون مقایسه شود جالب خواهد بود. هدف اصلی نیز پیدا کردن درکی از امکانات و نتایج عملکردهای دو دولت است.