یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قمبا صدور بیانیه ای اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب در چشم آزادی خواهان و حق طلبان جهان، عزیز و با عزت است و اهانت به خورشید روشن ولایت، خاک پاشی برآفتاب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: من فکر می‌کنم که با صحبت‌های مقام رهبری، شعار «زن، زندگی، آزادی» بی‌اعتبار شد. چون کسانی که این شعار را سر می‌دهند، معلوم نیست مقصودشان از آزادی چیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نوشت: در بیانیه این تشکل تاکید شده است: رهبر معظم انقلاب - دام ظله العالی - در چشم آزادی‌خواهان و حق طلبان جهان، عزیز و با عزت است. اهانت به خورشید روشن ولایت، خاک پاشی بر آفتاب است که غبار آن چشم هتاکان را کور خواهد کرد. و همانا خداوند ُعِزُ مَن تَشاء وتُذِل‌ُ مَن تَشاء است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش جامعه مدرسین به اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی؛ رهبر انقلاب در چشم آزادی‌خواهان و حق طلبان جهان، عزیز و با عزت هستند

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: توطئه‌های دشمن همچون چهار دهه گذشته ادامه دارد؛ سعی کردند مدارس و دانشگاه‌های ما را به تعطیلی بکشانند، اما با هوشیاری مردم بصیر، کادر آموزش و پرورش و تببین رسانه‌ای این توطئه هم خنثی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: توطئه‌های دشمن همچون چهار دهه گذشته ادامه دارد و همانطور که سعی کردند مدارس و دانشگاه‌های ما را به تعطیلی بکشانند اما این توطئه خنثی شد دیگر توطئه‌ها نیز خنثی می‌شود.

خبرگزاری مهر

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در سفر یک‌روزه خود به همدان به‌جز افتتاح دفتر شعبه این انجمن در همدان با مسئولان و فرهنگیان این استان دیدار کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده را به عنوان بعنوان رئیس سازمان دارالقرآن الکریم منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

قم - دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای اقدام موهن نشریه شارلی ابدو را محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه همه باید مرزبان احکام اسلامی باشیم، اضافه کرد: مسئولین، خانواده‌ها و علما باید مواظب مسئله حجاب باشند و مراجع باید در کنار مشکلات اقتصادی نسبت به این موضوع که کانون خانواده‌ها را ویران می‌کند هشدار جدی بدهند.

وب‌گاه عصر ایران

تصور می کنید با اهانت به پیشوا و مقتدا اسلام می‌توانید کار را تمام کنید؟ با توهین می خواهید عقده گشایی کنید؟ آن روز توهین به امام خمینی (ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز هم توهین به خلف صالح امام (ره) سبب می‌شود که بساط شما درهم ریخته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور علما و روحانیون و اقشار جامعه در حسینیه دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در قم برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه به بازار سکه و ارز اشاره و اظهار کرد: این موضوع تلاطمی در بازار ایجاد کرده و هر روز شاهد بالا رفتن قیمت ارز به ویژه دلار هستیم که روی قیمت اجناس اثر سوء گذاشته و خرید برخی کالا برای برخی خانواده‌ها به یک آرزو تبدیل شده است.