یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانا

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم سرمایه انقلاب هستند و به یاری خداوند تا شما مردم هستید و تا در صحنه هستید انقلاب خواهد ماند و ولایت چراغ راه است و در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید این انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

خبرگزاری مهر

انجام 40 ساعت خدمت و تمام وقت بودن عضو هیات علمی از ضوابط اعطای پایه های تشویقی به اعضا به شمار می رود و همچنین امکان اعطای پایه تشویقی در زمان مرخصی زایمان وجود دارد.

خبرگزاری مهر

قم - دومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی با حضور شخصیت های حوزوی و اقشار مختلف مردم قم در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: نهم دی ماه نماد همدلی وعمل به هنگام بود در آن یوم الله، دست قدرت خدا از آستین ملت بیرون آمد و کارستانی بزرگ رقم زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی با حضور جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی از جمله آیت‌الله حسین نوری همدانی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی گفت: شهید سلیمانی مصداق عینی و عملی جان فدا بود چرا که با ایمان قلبی اش معتقد بود در وادی اطاعت و تسلیم به خدا باشد و در راه دین و یاری دین خدا با جان و مالش جهاد کند.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما با مقاومت خود در برابر فتنه‌های دشمن آماده و آبدیده شده ایم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

خبرگزاری تسنیم

«حاج‌آقا روح‌الله» نامی است که ایشان در دوره میان‌سالی به آن مشهور بودند و همین نام برای این جلد از مجموعه حیات روح خدا انتخاب شد. در این جلد نُه سرفصل مهم از زندگی امام خمینی بر اساس نظم زمانی و موضوعی تنظیم شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس خبرگان رهبری پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله جنتی در پیامی از مقام شامخ علمی و مجاهدت‌های آیت‌الله سیدعلی شفیعی، عضو مجلس خبرگان رهبری، تقدیر به عمل آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله موسوی تبریزی گفت: تعجیل در اجرای حکم اعدام حتی اگر جرم محرز هم باشد با خواست اسلام در تضاد کامل است.

خبرگزاری مهر

آیت الله جنتی به مناسبت برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله سید علی شفیعی در دزفول، در پیامی از مقام شامخ علمی و مجاهدت‌های این عضو مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد.