یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: حجاب، از جمله مسائلی است که تقریبا همه شهدا به آن اعتقاد داشته و بعضا در وصیت‌نامه‌هایشان نیز به رعایت آن تاکید کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام سالاری گفت: بزرگ‌ترین خیانت برخی احزاب و سیاسیون داخلی در فتنه 88 این بود که پاک‌ترین نظام سیاسی دنیا را متهم به «تقلب» کردند و بهترین فرصت را که مشارکتی بی‌نظیر در دنیا بود و موجب اقتدار سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی در دنیا می‌شد را با خیانتی بزرگ تبدیل به تهدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: برای این‌که مطالبات مردم به اعتراضات خیابانی تبدیل نشود دولت باید پیشاپیش برنامه‌ریزی کند و امور را تسهیل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: با توجه به این‌که دولت کاملا یک‌دست شده است و همه امور در اختیار یک گروه و جناح خاص قرار گرفته است، برای این‌که مطالبات مردم به اعتراضات خیابانی تبدیل نشود دولت باید پیشاپیش برنامه‌ریزی کند و امور را تسهیل کند و برای مطالبات مردم چاره اندیشی کند

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدحسین رجبی‌دوانی در گفت و گو با «رسا» تاکید کرد: امروزه کسانی که در این زمینه شبهه ایجاد می کنند، دو دسته هستند؛ اما وجه اشتراک همه آنان زاویه داشتن با ولایت و برنتابیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برخی از این افراد مفسدانی هستند که نام اصلاح‌طلب برخود گذاشته اند؛ زیرا ثابت شده است که این افراد نه درد کشور دارند و نه درد دین؛ بلکه فقط تشنه قدرت هستند و از هر چیزی که منجر به تضعیف...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد یوم الله نهم دی امروز چهارشنبه (7 دی) در نشستی خبری تشریح برنامه‌های مراسم‌های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، گفت: ریشه و خاستگاه جنگ ترکیبی امروز در فتنه 1388 است. آن فتنه و کاری که جریان فتنه انجام داد دشمن را برای فروپاشی از درون به طمع انداخت.‌

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام عالی گفت: در این 100 روز اغتشاشگران نشان دادند که دقیقا چه چیزی می‌خواهند! حداقل چند شعار اقتصادی می دادند تا برخی از مردم جذبشان بشوند. اینها مشخص است که دین را قبول ندارند و فقط مشکل حجاب نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت نهم دی گفت: ریشه و خاستگاه جنگ ترکیبی امروز در فتنه 1388 است. آن فتنه و کاری که جریان فتنه انجام داد دشمن را برای فروپاشی از درون به طمع انداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد نائینی رئیس ستاد یوم الله نهم دی امروز چهارشنبه (7 دی) در نشستی خبری تشریح برنامه‌های مراسم‌های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، گفت: سلام بر ارواح طیبه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، شهیدان دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت و شهیدان اخیر در جنگ ترکیبی و 400 شهید گمنام که دیروز تشییع شدند. سلام و درود ویژه خداوند بر سید شهیدان جبهه مقاومت سردار سپهبد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال‌هاست افراد زیادی به جرم تبلیغ علیه نظام محاکمه و محکوم می‌شوند. شگفت‌تر اینکه آن را یک جرم امنیتی (علیه امنیت کشور) تلقی می‌کنند. یکی از اتهامات عده‌ای از بازداشتی‌های هفته‌های اخیر نیز همین اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق فضای مجازی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منوچهر متکی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در استانداری خراسان جنوبی افزود: آمریکایی‌ها که درس‌های خوبی را در همین دو سه ماه گذشته از ملت ایران گرفته‌اند باید بدانند که انقلاب اسلامی ماندگار است و مردم ایران و استان خراسان جنوبی پایدارند و استقامت آنان در جهان ثبت شده است. وی گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا در کنار مردم...