یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری نوشت: حجاب اختیاری یک نفر، مشقت است برای دیگری. ممکن نیست که مرد از دیدن زنی با بدن نیمه‌برهنه لذت نبرد، چون غریزه شهوت همیشه همراه انسان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری حوزه نوشت: مدیر حوزه علمیه لواسان با بیان اینکه شهید سلیمانی در مسیر بندگی خدا قرار داشت، گفت: حاج قاسم، همچون تفکر اصیل مکتب اهل بیت (ع) در دایره‌ها نمی‌گنجید و الگویی برای همه بود.

وب‌گاه عصر ایران

استاد حوزه علمیه: راه برای استغفار این است شرمندگی هایمان را پیدا کنیم؛ یکی از شرمندگی ها این است به اندازه حاج قاسم نتوانستیم رای امام زمان کار کنیم لذا احساس شرمندگی باب استغفار را باز می کند.

خبرگزاری تسنیم

«اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی» با صدور بیانیه و تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مقاله، کتاب و... به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دادستان اسبق کل کشور و دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات...

خبرگزاری تسنیم

اولین رویداد ایده‌پردازی هیأت (راه) در تکیه نیاوران تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های لذت فلسفه با مشارکت مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با موضوع «چیستی و نحوه وجود فرهنگ؛ نگرشی نوین به فلسفه فرهنگ» با حضور و سخنرانی آیت‌الله یدالله یزدان‌پناه برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام علیرضا قائمی‌نیا، حجت الاسلام رضا غلامی، رضا صمیم و علی جوادی به عنوان ناقد حضور داشتند و سخنرانی کردند. آیت‌الله یزدان پناه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فقط گلایه کافی نیست، انتظار است که حوزه‌های علمیه نظرات خود را برای مسائل جدید ذکر کنند؛ ما اکنون یک موضوعات جدید داریم که بر مبنای آن‌ها باید تصمیم بگیریم. مثلاً موضوعات اقتصادی، یعنی اصلا فرض کنید شرایط تحریم برقرار است خب ما باید چه کار کنیم؟

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای 14 استان کشور در مشهد مقدس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار صدها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و علمی، با تبیین نگاه مترقی و عادلانه اسلام به «زن» در عرصه های «جنسیتی و انسانی - حقوقی و تکالیف - مسوولیت‌پذیری فردی و خانوادگی - و نقش و تکالیف اجتماعی» ضربات غرب متجدد به زن را اساسی و خائنانه خواندند و تاکید کردند: زن در نقش همسر، مظهر عشق و آرامش‌بخشی و در نقش مادر، مانند...

وب‌گاه مشرق نیوز

همیشه دیدارهای خاص رهبری، مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرد. البته به‌جز اصل صحبت‌ها چیز دیگری مخابره نمی‌شود. این گزارش حرفی متفاوت دارد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی یادمان این شهید در دانشگاه شریف رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، از یادمان ایشان، با حضور جلیلی رئیس دانشگاه شریف، تقوی معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه، در مراسم هیئت‌الزهرا (س) که به مناسبت سالگرد این شهید گرانقدر برگزار شده بود، رونمایی شد. در ابتدای مراسم جلیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار...

خبرگزاری مهر

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از یادمان این شهید گرانقدر رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

بهترین تبلیغ برای حجاب این است که دختر ورزشکار ما قهرمان می‌شود و پرچم کشورش را در مقابل دوربین‌های بین‌المللی بالا می برد آن هم در حالی که با حجاب بر روی سکوی قهرمانی ایستاده است.