یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانا

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه حضرت زهرا در تمام امور بهترین الگو برای جامعه است، گفت: امروز کشور گرفتار انواع فتنه ها شده و راه برون رفت از آن نیز پیروی از ولایت فقیه و عمل به منویات رهبر انقلاب در همه مسائل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بی‌ادبانه و خارج از عرف ادبیات حوزوی به اساتید گرانقدری از حوزه گفته‌اند: *اقلیتی از حوزویان ورشکسته سیاسی، اعتقادی و اخلاقی* اما مهم این بود که قبول دارند بسیاری از اساتید حوزه و حقوقدانان اعدام‌هایی این چنینی با حکم محاربه و افساد را قبول ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به راه‌های شناخت حضرت زهرا (س) گفت: زهرای مرضیه در سن جوانی به عظمتی رسید که خدا و پیغمبر (ص) به وجود آن افتخار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

مرعشی با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی‌دین نامیدن برخی شخصیت‌های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته‌های این شخصیت‌ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همسر شهید گمنام سردار سید مسعود نیک‌محمدی امروز در تشییع یک شهید گمنام در دهدشت دلتنگی‌های خود را در یک کلمه خلاصه کرد و فریاد می‌زد سلام مسعود.

خبرگزاری دانا

آئین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در کهگیلویه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد تا شهروندان در وداع با لاله های سرخ اظهارات شنیدنی با صبح زاگرس داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی سجاده‌چی معتقد است تلویزیون ایران ظرفیت ساخت پروژه‌های بزرگ تاریخی را ندارد، چرا مطابق خواسته‌های روز حرکت نمی‌کند. به گفته او اگر داوود میرباقری الان سریال «امام‌علی (ع)» را با همان شیوه بسازد، دیگر مورد قبول مخاطب نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله جوادی گفت «مسئولین باید بیدار شوند و جلوی بی عرضگی ها، اختلاس ها، خیانت ها، نجومی ها و باندبازی ها گرفته شود تا خطری کشور را تهدید نکند، در غیر این صورت این گرفتاری ها همچنان خواهد بود!»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نایب رییس جبهه اصلاحات از بیانیه منتشره منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار شگفتی و تأسف کرد و اظهار داشت اگر اقتضای زمان و مکان در اجتهاد لحاظ نشود نتیجه آن چیزی جز وهن اسلام، ارتجاع و طالبانیسم نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله جوادی آملی در دوماه گذشته توصیه های متعدد و دلسوزانه ای به مسئولان داشته اند که مخاطب غالب این توصیه ها، دولت رئیسی بوده اما در عمل نشانه هایی از عمل به توصیه ها وجود ندارد. ناظران سیاسی معتقدند بدنه دولت از رئیس جمهور حرف شنوی ندارد.

خبرگزاری دانا

سوگواری مردم ولایی و شهید پرور استان مازندران در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با مهمانی لاله‌ها و تشییع 14 شهید گمنام، همراه شد تا دیار علویان امروز رنگ و بوی «فاطمیه» بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل اجتماعی و سیاسی به ماجرای ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

همزمان با سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر 6 آلاله سرخ امروز سه شنبه 6 دیماه میان انبوه عاشقان و محبان و اراتمندان به خط سرخ شهدا و با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان تشییع و در 6 نقطه و شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی به خاک سپرده شدند.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر دهدشت (سرزمین بلاد شاپور) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی مداح آیینی کشور در سومین شب عزاداری حضرت فاطمه سلام‌الله علیها در حضور رهبر معظم انقلاب به مداحی پرداخت.