یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نخستین جلسه از سلسله همایش‌های جهاد تبیین که در حوزه علمیه مروی تهران برگزار شد، ضمن تشریح چالش‌ها و دستاورد‌های دولت سیزدهم و پاسخگویی به پرسش‌های طلاب حاضر در این نشست، با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور طی 43 سال گذشته گفت: در 43 سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت‌های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بهادری جهرمی گفت: اینکه هرکسی در دولت قبل کار کرده، شخصی ناکارآمد یا با گفتمان متفاوت نسبت به دولت باشد، درست نیست ولی قبول می‌کنم که دولت در تغییر برخی از مدیران سرعت مناسبی نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مثلاً ابوسفیان و معاویه در طول تاریخ اسلام در جنگ‌های پیامبر با مشرکان حضور داشتند و به پیامبر اسلام نیز نزدیک شدند. طبق تحقیقاتی که بنده انجام دادم و اسنادی که به دست آوردم معلوم شد که در آن زمان اسلام آوردن این دو نفر با هدایت یک فرد یهودی بود و در نهایت سبب نزدیکی آنان به پیامبر و اتفاقات دیگر در سال‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جامعه مدرسین وضعیت امروز کشور را قرار گرفتن در «تنگنا» توصیف کرده و آورده که برخی اشتباهات در برنامه‌ریزی و اجرا، نفوذ و اختلافات تنگ‌نظرانه در کنار توطئه‌های دشمن، کشور را در تنگنا قرار داده است.

خبرگزاری دانا

سخنگوی دولت گفت: هر ملتی در طرح کلان حرکت ممکن است گاهی دچارناکامی شود اما ارزیابی واقعی باید به‌صورت همه‌جانبه باشد و از جزئی‌نگری و توجه صرف به موفقیت‌ها یا ناکامی‌ها پرهیز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله مهدوی گفت: نخست اینکه کشف حجاب مقدمه عادی سازی گناه و بی بند وباری است. دوم اینکه سبب تضعیف نظام بوده، فتنه اغتشاشات با کشف حجاب استمرار دارد، کشف حجاب‌ها به نوعی تنفس مصنوعی برای دشمنان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: قبول می‌کنم که دولت در تغییر برخی از مدیران سرعت مناسبی نداشته است؛ به علاوه قطعاً سیاست‌ها در حوزه‌هایی که تغییر مدیریتی نداشته، در این دولت نسبت به دولت گذشته تغییرات جدی داشته است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: هر ملتی در طرح کلان حرکت ممکن است گاهی دچارناکامی شود اما ارزیابی واقعی باید به‌صورت همه‌جانبه باشد و از جزئی‌نگری و توجه صرف به موفقیت‌ها یا ناکامی‌ها پرهیز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه مردم جنگ ترکیبی را می‌فهمند و مجاهدانه چند دهه پای انقلاب بوده‌اند و جان فشانی کرده‌اند، تصریح کرد: امروز نیز همه مردم به جز اندکی فریب خورده پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: یکی از مجموعه‌ها گزارش داده که فقط در آبان‌ماه، 35 هزار خبر منفی درباره آینده ارزش پول ملی و آینده اقتصادی کشور تولید شده تا سرمایه‌ها فرار کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی، سخنگوی در نشست «روایت جهاد» در حوزه علمیه مروی تهران گفت:35 هزار خبر منفی درباره آینده اقتصادی کشور تولید شده است

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: اینکه هرکسی در دولت قبل کار کرده، شخصی ناکارآمد یا با گفتمان متفاوت نسبت به دولت باشد، درست نیست ولی قبول می‌کنم که دولت در تغییر برخی از مدیران سرعت مناسبی نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه در بیانیه ای اعلام کرد: اشتباهات، نفوذ و اختلافات در کنار توطئه‌های دشمن، کشور را در تنگنا قرار داده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: الزاماً هر کسی که در دولت قبل کار کرده، شخصی ناکارآمد باشد، درست نیست، اما دولت در تغییر برخی از مدیران سرعت مناسبی نداشته است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که 9 دی حرکت مردمی و برخاسته از بصیرت بود گفت: باید 9 دی به خوبی تبیین شود.