یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: حجاب بی‌تردید یک ضرورت شرعی و خدشه‌ناپذیر است اما این ضرورت خدشه‌ناپذیر نباید موجب شود کسانی که به صورت کامل حجاب را رعایت نمی‌کنند به بی‌دینی یا ضدانقلابی متهم شوند. ایشان افزودند: چند سال قبل در یکی از سفرهای استانی و در جمع علمای آن منطقه گفتم که چرا خانمی را که قدری موهایش بیرون و به تعبیر رایج بدحجاب و در واقع، ضعیف‌الحجاب است، متهم می‌کنید در حالی...

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن 13 جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که در تقویم رسمی کشورمان روز تجلیل از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، هیأت‌های مذهبی، اماکن متبرکه و مساجد، مجالس عزاداری برپا می‌کنند. در ادامه برنامه 30 هیأت اطلاع‌رسانی می‌شود: (برنامه‌های استان‌ها با رنگ قرمز متمایز شده است) * حرم امام رضا (ع) مرثیه‌خوانی و قرادت دعای کمیل:...

خبرگزاری مهر

تایباد استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه سلیمانی باقی ماند به این دلیل بود که برای خداوند کار کرد، اگر کار او با اخلاص برای خداوند نبود، امروز بعد سه سال کشور نامش را فریاد نمی‌زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» نوشت: خبرگزاری فارس آماده «فیلترینگ کامل» می‌شود!

خبرگزاری دانا

مجلس گرامی‌داشت و مراسم سالگرد رحلت مرحوم آیت الله سید محمدعلی حائری طبسی (قدس‌سره‌الشریف) طبق سنوات گذشته، شامگاه جمعه 16 دی‌ماه مقارن سالروز وفات حضرت ام البنین سلام‌الله‌علیها در شهر مقدس قم حسینیه کربلاء المقدسه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی - دو روز پیش یکی از مشاوران وزیر آموزش و پرورش گفته‌بود که "معلمان را به حوزه می‌فرستیم تا تدریس یاد بگیرند". جدا از این که این آدم مشاور وزیرِ بزرگ‌ترین نهاد آموزشی کشور است خود جای شگفتی و البته ناتوانی و ضعفِ نوری به‌عنوان کاربدست ارشد این وزارتخانه است.

خبرگزاری تسنیم

به عنوان دانش‌آموخته حوزه و دارنده تحصیلات دانشگاهی در رشته فلسفه، برای علاقه‌مندان به حوزه فلسفه اسلامی کتابی بهتر از آموزش فلسفه سراغ ندارم، اما حق نگاه‌های مبتکرانه مرحوم مصباح یزدی در مباحث مختلف کتاب به‌خوبی ادا نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود کرمزی‌گول، پسر ماهسون کرمزی‌گول در جشن سال نو در استانبول مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

سخاوتیان بابیان اینکه در نگاه عادی شاید گفته شود این سه ماه شلوغی وجود داشت اما این شلوغی ها در ابعاد مختلف فشارهای اقتصادی بر مردم وارد کرد گفت: وقتی امنیت اقتصادی از بین برود سرمایه گذاران فرار می کنند و بازاریان به سود نمی رسند و در نهایت مالیات پرداخت نمی کنند و باعث کسری بودجه دولت می شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین دقایق سال 2023 برای ایرانیان با یک سیرک سایبری همراه بود؛ پیام مشترک 6 چهره خارج‌نشین که به بهانه سال جدید میلادی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه گفت: علامه مصباح یزدی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پیشتاز بود و شجاعانه از اسلام و انقلاب دفاع می کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مدارس، ظرفیت کافی برای رقم زدن اتفاقات مهم و اثرگذار را در زمینه عفاف و حجاب دارند.