یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: سیره رفتاری و گفتاری حضرت زهرا (س) بهترین شیوه رسیدن به آخرت است.

خبرگزاری دانا

مردم شهید پرور مازندران در روزهایی که مزین به عطر فاطمی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، بار دیگر با استقبال پرشور در شب وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس، عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رییس جبهه اصلاحات با انتقاد از خطبه های برخی ائمه جمعه و محتوای اظهارات آنها، عذرخواهی را راهی به سوی مردم و آینده بهتر برای کشور دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رییس جبهه اصلاحات از بیانیه منتشره منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار شگفتی و تأسف کرد و اظهار داشت اگر اقتضای زمان و مکان در اجتهاد لحاظ نشود نتیجه آن چیزی جز وهن اسلام، ارتجاع و طالبانیسم نخواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

صالح‌پور با اشاره به اینکه فقر مطلق در ایران حدود 20 درصد است، تأکید کرد: ما حتی به یک درصد فقر نیز راضی نیستیم اما باید بدانیم آمار فقر مطلق کشور ما برابر با جمع سایر کشورهای توسعه یافته است.

خبرگزاری مهر

هفتاد و هفتمین جلد از کتاب «فهرست نسخ خطی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» با تحقیق و تألیف سفانه زمان‌زاده توسط کتابخانه ملی منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی احکامی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به‌عنوان دبیر علمی چهلمین جایزه کتاب سال و محمدباقر خرمشاد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا آمده است: «استاد فرزانه حجت‌الاسلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست از سلسله همایش‌های روایت جهاد با موضوع «جهاد تبیین در حوزه علمیه تهران» به همت بسیج طلبگی حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود. در این نشست آیت الله تحریری تولیت حوزه علمیه مروی با موضوع «حوزه‌های علمیه و نقش آفرینی در جهاد تبیین»، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور و رئیس دادگاه ویژه روحانیت با موضوع «عقلانیت و عدالت در برخورد با اغتشاشگران...

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری با اشاره به ابعاد پیچیده دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی گفت: فتنه 1401 نشان‌دهنده نگرانی دشمن از اقتدار روزافزون نظام است.

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی جداگانه حجت‌الاسلام حمید پارسانیا و محمدباقر خرمشاد را به‌عنوان دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد حوزه با اعلام عوارض کشف حجاب گفت: مظلوم‌ترین قشر جامعه طلابی هستند که بدون دخیل بودن در هیچ کار حکومتی مورد اهانت قرار می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد طی احکامی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به‌عنوان دبیر علمی چهلمین جایزه کتاب سال و محمدباقر خرمشاد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: استاد حوزه گفت: کسانی که با استفاده از سلاح باعث ترس مردم می‌شوند حتی اگر باعث کشتن کسی نشوند محارب هستند، در مواردی که محاربه منجر به قتل نشود سایر حدود محاربه برای آنها جاری می‌شود. او گفت: مظلوم‌ترین قشر جامعه طلابی هستند که بدون دخیل بودن در هیچ کار حکومتی مورد اهانت قرار می‌گیرند، این گونه هتک حرمت‌ها عوارض منفی دنبال خواهد داشت این افراد به راحتی شامل عفو خداوند...