سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی تا پایان سال 1402 حدود 80 همت مالیات پرداخت کرده اند.

در لایحه بودجه 1403، معادل 165 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای مشارکت در احداث آزادراه تهران - شمال پیش‌بینی شده است.

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.

وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان خبر داد و گفت: قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن را کاهش می‌دهیم.

، پیکان وانت را شاید بتوان ساده ترین خودروی کار در ایران دانست که دیگر ارزان نیست.

انتشار خبر مذاکرات فروش بخشی از سهام دیجی‌کالا به همراه اول، فضای اقتصاد دانش‌بنیان را در روز گذشته متلاطم کرد. خبرآنلاین در گفت‌وگو با چند نفر از فعالان اقتصاد دانش‌بنیان، جزئیات بیشتری از این ماجرا را آشکار کرده است.

نیسان ترا به عنوان یک خودروی جدید قرار است به زودی روانه بازار شود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالاست.

سیدکریم حسینی گفت: مقرر شد ساعت کار همه افرادی که قرار کاری آن‌ها 175 ساعت در ماه بوده، به 160 ساعت کاهش پیدا کند که به صورت 8 ساعت در هر روز و 5 روز در هر هفته اجرا خواهد شد.

قیمت جهانی طلا با افزایش 0.1 درصدی به بالای کانال 2 هزار و 386 دلار رفت.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز 28 فروردین 910 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛

نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

با وجود افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، طلا و سکه در بازار ایران در مسیر نزولی حرکت کرد.

مسگری متذکر شد: با توجه به قیمت بالای مسکن، هر درصد افزایش قیمت می‌تواند بودجه مورد نیاز برای خرید مسکن را افزایش قابل توجهی دهد.

متأسفانه علیرغم موفقیت‌های دفاعی و نظامی کشور، در حوزه اقتصاد تقریباً هیچ هماهنگی و نقشه راهی که در این جنگ گسترده مقوم جبهه رویارویی موفقیت آمیز و کم آسیب باشد وجود ندارد.