سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

لوسید جدیدترین شرکتی است که وارد جنگ قیمتی شده و تریم پرچمدار از سدان برقی خود، لوسید Air را با 30 هزار دلار تخفیف به فروش می رساند! این رقم معادل تقریباً 2 میلیارد تومان می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی معتقد است اثرات اتفاق رخ داده در راستای تنبیه متجاوز در حال تخلیه در بازارهاست و حالا زمان آن رسیده است که دولت با اقدامات اصلاحی اقتصاد ایران را در مسیر درست قرار دهد.

جلسه امروز با حضور اعضای شورای عالی کار برای بررسی مجدد آیتم‌های مزدی کارگران برگزار خواهد شد.

بر اساس احکام مالیاتی بودجه سال 1403، خودروهای بالای 3 میلیارد و 500 میلیون تومان نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

با امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گام دیگری برای ورود تاکسی های برقی به این ناوگان صورت پذیرفت.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکه بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.

به‌گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون 144 مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجاست.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه افزایش 35 درصدی دستمزد امسال تأثیری در بالابردن قدرت خرید کارگران ندارد گفت: این دریافتی در زیرجولان افزایش نرخ دلار ناپدید و تبخیر شده است.

پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد به حالت عادی سابق بازگشت.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.50 درصد افزایش به 2355 دلار و 98 سنت رسید.

نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ در هفته جاری بین 84 تا 85 هزار تومان در نوسان بوده و هنوز قیمت جدید تنظیم بازار آن اعلام نشده است.

تصمیم ها درباره تعداد روزهای تعطیل و کاهش ساعت اداری کارمندان در حال نهایی شدن است.

لینک اند کو برای مدل 01 تغییراتی را در نظر گرفته است. به عنوان یک مدل فیس لیفت، ظاهر و فضای داخلی خودرو تغییر چندانی نکرده، اما مشخصات فنی اکنون ارتقا یافته است.

وزیر نفت نیمه‌های فروردین‌ماه، اعلام کرد قرار است از 10 روز آینده، کارت‌های سوخت آزاد که در جایگاه‌ها وجود دارد، جمع‌آوری شود. اعلام خبری که پیش‌بینی کارشناسان درباره «سال بنزینی دولت» را خیلی زود محقق کرد.

ب‌ام‌و در سال 2007 با انتشار پوسترهایی از حیوانات، ساخت خودروهای دیفرانسیل جلو توسط آئودی و مرسدس را به سخره گرفت!