سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که از 70 تا 240 میلیون تومان برای خرید مدل های مختلف پیکان می توان هزینه کرد.

دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل 1403 در طول 10 روز گذشته کاهش 80 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

قیمت‌ها در ساعات پایانی فعالیت بازار با ریزش چشمگیر روبرو شد.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پیش‌رهاسازی منابع سدها، اطلاع‌رسانی به موقع و استفاده از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مؤثر در مدیریت بارندگی‌های اخیر و کاهش حداکثری خسارات سیلاب در کشور بدون تلفات انسانی دانست.

حقوق کارگران امسال 22 درصد افزایش پیدا می‌کند یا 35 درصد. حق عائله‌مندی چقدر است. بن خواربار، حق مسکن و تعداد فرزند چه تاثیر بر دریافتی نیروی کار خواهند داشت و چه مقدار باید به‌عنوان حق بیمه سهم کارگری کسر شود

گزینه‌های متعددی برای خریدارانی که به دنبال SUV‌های فول سایز هستند، وجود دارد. اما با توجه به افزایش قیمت بسیار خودروهای نو و دست دوم در سال‌های اخیر، طول عمر خودروها در حال حاضر عامل مهمی برای هر خریدار است.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز 25 فروردین 920 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1403 صفر 736 میلیون تومان اعلام شده است.

انتظار می‌رفت در پی تشدید اخبار نامساعد سیاسی، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه قله قیمتی را فتح کنند، اما بازار طلا در مسیر کاهشی قرار گرفت. معامله‌گران می‌گویند بازار طلا بسیار نوسانی است و فعالان این بازار ترجیح می‌دهند نظاره‌گر باشند تا رخدادهای روزهای آینده به بازار خط دهد.

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه شرایط و زمان استرداد وجه بلیت هواپیما بسته به نوع خرید متفاوت است، گفت: بارها تاکید شد که مسافران از مراکز معتبر و به طور مستقیم از سایت شرکت‌های هواپیمایی بلیت خریداری کنند تا هنگام ابطال پروازها در کوتاه‌ترین زمان وجه به آنها بازگردانده شود.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان با اشاره به ثبت آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی خانوارها، گفت: باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام می‌شود.

اسپیدتیل، نام ابرخودروی قدرتمند مک‌لارن است. این خودرو، به نوعی جانشین خودروی افسانه‌ای مک‌لارن یعنی F1 به حساب می‌آید. اسپیدتیل از سری محصولات التیمیت این شرکت به حساب می‌آید. طراحی فوق‌العاده زیبا و آیرودینامیکی این خودرو، متمایز از سایر هایپرکارهای دنیاست.

سخنگوی مرکز مبادله گفت: امروز 26 فروردین ماه دومین حراج حضوری شمش طلا طی سال جدید در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد.

بازار ارز فردوسی با آنکه از شب گذشته وارد فاز هیجانی شده بود و قیمت تا 70 هزار تومان هم رسیده بود اما هم اکنون به 68 هزار تومان رسیده است اما خریداری وجود ندارد.

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 15 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد 65 متری نوساز باید حداقل 2میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

یک کارشناس صنعت طیور می‌گوید مرغ تنها برای سه قلم نهاده ارز ترجیحی دریافت می‌کند و مابقی یعنی 40 درصد هزینه‌های تولید ارز دولتی نمی‌گیرند؛ با این حال اما قیمت مرغ نه تنها با نوسانات نرخ ارز افزایشی نشده، بلکه حتی از نرخ مصوب نیز کمتر است.

یک کارشناس بازار مسکن درباره وضعیت بازار اجاره در سال جدید گفت: سیاست خاصی که به صورت مقطعی جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرد، قابل تصور نیست. سیاست‌هایی هم که حتی در شرایط اقتصادی عادی و نرمال در پیش گرفته می‌شود، به طور معمول در میان‌مدت جواب می‌دهد؛ آن هم در شرایطی که اقتصاد کلان دچار تلاطم نباشد.