سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رییس شورای تامین دام با بیان اینکه مردم نگران وضعیت بازار گوشت قرمز نباشند، گفت: به‌طور قطع قیمت گوشت قرمز با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

آخرین قیمت‌ها از بازار خودرو، از ریزش گسترده قیمت‌ها در معاملات روز گذشته حکایت دارد.

قیمت طلا و سکه در معاملات سومین روز هفته در روند کاهشی قرار گرفت. افت هزار تومانی قیمت دلار منجر به تغییر کانال تمامی قطعات سکه شد. فروکش کردن اوضاع سیاسی از التهاب بازار طلا کاسته و معاملات در این بازار همچنان کاهشی است.

مقام مسئول در وزارت اقتصاد گفت: از 26 اردیبهشت ماه هر کسبه‌ای شناسه یکتا نداشته باشد از خدمات حکومتی محروم خواهند شد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره بر پیچیدگی شرایط حاکم در بازار سرمایه، از عزم جدی این سازمان در حمایت از حقوق سهامداران خبر داد.

آخرین خبر در گزارشی به بررسی قیمت خانه‌ها و پنت‌هاوس‌های شمال تهران پرداخته و آنان را قیمت خانه و املاک شخصی رونالدو و مسی مقایسه کرده است. / آخرین خبر

وزیر اقتصاد توضیحاتی درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه داد.

قیمت انواع خودرو در بازار در سومنی روز هفته به این شرح بود.

قیمت دلار از روز دوشنبه 26 فروردین در روند کاهشی قرار گرفت. آرام شدن اوضاع سیاسی خیال معامله‌گران را راحت کرد و همین موضوع انتظارات تورمی را کاهش داد.

هزینه راه‌اندازی آب شیرکن 480 میلیارد تومان و از محل مشارکت بخش خصوصی است.

محسن صهبا، رئیس هیئت مدیره صرافی ملی ایران در برنامه تلویزیونی گفت: امیدواریم که تعیین کننده نرخ بازار ارز در حوزه بازرگانی، سیاست‌های بانک مرکزی باشد و همان گونه که بانک مرکزی تا امروز پوشش بسیار مناسبی به این حوزه داده است، این سیاست کماکان ادامه داشته باشد. صرافی ملی ایران در حوزه ارز بازرگانی، نرخ دلار با مبلغ 40 هزار و 900 تومان را در اختیار بازرگانان (در حوزه کالاهای بازرگانی...

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه در محله‌های مختلف تهران می‌پردازیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.

عضو هیات مدیره سندیکای کنسرو ایران کمبود عرضه تن ماهی و افزایش قیمت آن را رد کرد و گفت: تن مرغ در گذشته نیز در کشور تولید می شده و کالای جدیدی نیست.

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

مدیرعامل توانیر درباره دلایل انتخاب 15 خرداد ماه به عنوان مبدا تغییر ساعت کار ادارات توضح داد.