سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

متاسفانه از ابتدای سال 1402 سهمیه‌ی سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی - باوجود مصوبه‌ی تصویب‌شده در سال 1398- قطع شده است و کاربران راننده اسنپ برخلاف حق قانونی‌شان بیش از یک سال است که از دریافت سهمیه‌ی سوخت محروم شده‌اند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از باطل شدن پرواز فروگاه‌های غرب کشور خبر داد و گفت که در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

قیمت طلا در بازار تهران ریخت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: هنوز هیچ تغییر قیمتی در بلیت هواپیما ایجاد نشده و تصمیم گیرنده اصلی در این بخش ستاد تنظیم بازار است.

کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی کردند پس از اقدام انتقامی ایران قیمت دلار کاهشی خواهد شد این امر باعث خلوتی معنادار در مقابل صرافی‌ها شد. منبع: بیسیمچی مدیا

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان با اشاره به ثبت آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی خانوارها، گفت: باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام می‌شود.

از آنجایی که آیفون‌های سری 14 و 15 در بازار ایران رجیستر نشده‌اند، بسیاری از کاربران به استفاده از سری آیفون 13 و پایین‌تر روی می‌آورند. آیفون‌های ریفربیش شده، بخش مهمی از بازار گوشی‌های آیفون را تشکیل می‌دهند که به دلیل قیمت پایین‌تر و ارائه کیفیت نزدیک به آکبند، در بازار رواج زیادی پیدا کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تعیین و تنظیم ساعات کار ادارات در اختیار هیات وزیران است، با از اخذ موافقت دولت، ساعات کارت ادارات در فاصله 15 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 صبح تا 13 خواهد بود.

بر اساس لایحه بودجه پیش بینی شده در سال جاری درآمد حاصل از مالیات بر فروش سیگار رشد 42.2 درصدی داشته باشد.

بررسی جداول مربوط به بخش دوم لایحه بودجه دولت نشان می‌دهد که در بخش منابع و مصارف یارانه‌ها، مبلغ 315 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگ الکترونیک و رقم 143 هزار میلیارد تومان نیز برای یارانه نان تعیین شده است.

بر اساس مصوبه سازمان بورس معاملات روز یک شنبه با دامنه محدوده شده برگزار می‌شود.

قیمت طلا باز هم در بازار جهانی در روندی نزولی حرکت کرد.

روز گذشته یک سقوط سنگین دیگر در کارنامه بازار سرمایه ثبت شد و با منفی شدن 95 درصد بورس، فعالان این بازار روز سختی را سپری کردند.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های حال حاضر کشور مصرف بی رویه انرژی است. این مسئله از یک سو منجر به از دست رفتن منابع محدود زیر زمینی کشور شده و از سوی دیگر خروج ارز از کشور را در پی دارد.

نه‌تنها فروردین ماه امسال، سهم عرضه آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده به بازار مسکن شهر تهران همچنان کاهشی است که یک رخداد دیگر نیز این روزها در بازار رصد می‌شود.