سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

بازار ارز و طلای تهران همچنان هیجانی رفتار می‌کند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل گفت: مشکلی بابت تامین بنزین نداریم.

براساس نوتام «1135» فرودگاه مهرآباد، تمام پروازها در بازه زمانی 02:30 بامداد تا 07:30 صبح امروز (26فروردین) لغو شد.

افزایش قیمت خودرو در بازار تهران عجیب شد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور در خصوص جمع‌آوری کارت سوخت آزاد در جایگاه ها توضیحاتی ارائه کرد.

یارانه سه دهک اول به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

سود سهام عدالت سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 طی دو مرحله در آذر و اسفند سال 1402 واریز شد و میلیون‌ها ایرانی سود خود را دریافت کردند. با این حال عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از دارندگان سهام عدالت و همچنین برخی از وراث باعث شد که پرونده سود سهام عدالت سال 1401 در سال 1402 بسته نشود.

قیمت دلار در شروع نخستین روز هفته نزدیک به دو هزار تومان گران شد و اکنون با کانال 6 کریدور ششم تنها 50 تومان فاصله دارد. این در حالی است که بازار هرات در تعطیلات عید فطر قرار دارد و بسته است، اما ریسک‌های سیاسی دلار تهران را گران می‌کند.

قیمت طلا و سکه روز شنبه را با افزایش قابل توجه قیمت آغاز کرد. افزایش قیمت دلار و تشدید ریسک‌های سیاسی هیجان بازارهای مالی را بالا برد و بازار طلا را دوباره به مسیر صعودی بازگرداند.

طبق جدول تعرفه‌های درآمدهای دولت، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری در سفر اول 520 هزار تومان تعیین شده است.

آیت‌الله خامنه‌ای سال 1403 را سال رشد تولید با مشارکت مردمی نامگذاری کردند. در این چند سال همواره شعار سال؛ اقتصادی بوده و تاکید بر تولید داشته و اکنون عالی ترین مقام کشور، سیاست اقتصادی را بر مبنای مشارکت مردمی تبیین کرده است.

یک کارشناس ارشد بازار طلا و سکه دلیل اصلی گرانی قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت اونس جهانی اعلام کرد و گفت: انس جهانی طلا در یک ماه گذشته رشد 12 درصدی داشته است.

میزان رشد قیمت کنسروها در 2 سال و نیم اول دولت رئیسی و روحانی به صورت ااینفوگرافیک مشاهده کنید.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: ساعات کارت ادارات در فاصله 15 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 صبح تا 13 خواهد بود.

رییس کل اسبق بانک مرکزی در مورد شایعات مربوط به استعفا و جابجایی مدیران ارشد دولت اظهار داشت: ریشه اصلی مشکلات موجود در بازار ارز عمدتا مربوط به ناهماهنگی و تصمیمات در سایر دستگاه‌ها است و به نظر بنده اگر این شایعه درست باشد احتمالا دلیل آن می‌تواند توقعات و تکالیف مالایطاق به بانک مرکزی باشد و در صورت انجام، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه پیچیدگی‌های بیشتری را ایجاد می‌کند.

هفدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فردا یکشنبه 26 فروردین 1403، برگزار می‌شود و متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 امروز مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.