سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

هفته گذشته و پس از بحران‌هایی که در منطقه به وجود آمد و حمله به کنسولگری ایران در دمشق در روز 13 فروردین، قیمت دلار در بازار غیررسمی هم افزایش یافت و اکنون به بیش از63هزار تومان رسیده است.

چند دستگاه هیوندای کونا به ایران وارد شده است و ظاهرا کرمان خودرو (KTL) به زودی پیش‌فروش کراس‌اورهای جدید را آغاز خواهد کرد.

موتور قدرتمند، ظاهر تازه، ویژگی‌های لوکس بی‌شمار تنها بخشی از المان‌های تاثیرگذار این خودرو به شمار می‌رود.

قیمت طلا در بازار جهانی یک درصد ریزش را تجربه کرد و به زیر کانال 2 هزار و 350 دلار وارد شد.

بازار خودرو در حالی امروز کار را آغاز می‌کند که در طول یک هفته گذشته نوسان شدید قیمت‌ها را تجربه کرد.

یک منتخب مجلس دوزادهم به این سئوال که ایا بنزین در سال جاری دستخوش افزایش قیمت می‌شود یا خیر پاسخ داد.

استاندار اسبق استان گلستان گفت: در تبلیغات انتخاباتی سال 1400 وقتی شنیدم آقای رییسی گفت که قیمت مرغ و تخم‌مرغ چه ربطی به قیمت لار دارد، برایم مسجل شد که شرایط سختی در حوزه اقتصاد در پیش داریم.

بازار مسکن یکی از بازارهای سرمایه‌ای است که ارتباط نزدیکی با قیمت دلار دارد. هرچند تاثیرپذیری مسکن از دلار با تاخیر بیشتری نسبت به باقی بازارها اتفاق می‌افتد، اما نمی‌توان وجود این ارتباط را انکار کرد. رشد قیمت دلار از ابتدای امسال، این سوال را مطرح کرده است که سرنوشت بازار مسکن در ماه‌های پیش رو چه خواهد بود؟ بیت‌الله ستاریان، تحلیلگر بازار در پیش بینی قیمت مسکن معتقد است تحرک قیمتی...

«مشکلاتی که در زمینه تولید و عرضه تایرهای سواری در کشور وجود دارد مربوط به رینگ‌های 13 و 14 است که تقاضا نسبت به سایر رینگ‌ها برای آن‌ها بیشتر است.»

از ابتدای آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان، بیش از 2400 پرونده تخلف صنفی - توزیعی - خدماتی در استان مازندران تشکیل شده است.

دریافت گواهی نامه خودرو شاید در ابتدا به نظر کم هزینه باشد اما آنطور که فکر می‌کنید نیست.

سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران تصریح کرد: کالابرگ‌هایی که دولت برای تامین مواد غذایی به مردم داد در اواخر سال 1402 تقاضا برای مواد غذایی را که کالابرگ‌ها به خرید آن‌ها اختصاص پیدا کرده بودند تا 10 درصد افزایش داد.

قیمت طلا و سکه در هفته گذشته با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. این روند کاهشی متاثر از افت قیمت دلار بود. با این وجود در صورتی که دلار در هفته پایانی فروردین گران شود همین موضوع روند قیمت‌ها در بازار طلا را افزایشی می‌کند.

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سومین مرحله از واریز یارانه مضاعف طرح فجرانه 20 فروردین انجام می‌شود، گفت: در 2 نوبت اجرای این طرح، بیش از 78 هزار میلیارد به سمت سفره غذایی مردم هدایت شده است و 87 درصد مردم در نوبت اول از این طرح استقبال کردند.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت گفت: پراخت حقوق کمتر از مقدار تعیین شده توسط شورای عالی کار به کارگران تخلف است و با کارفرمایان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

جک J4 و فردا 511 به‌عنوان سدان‌های اتوماتیک زیر یک میلیارد تومان، گزینه‌های قابل‌توجهی هستند اما کدام‌یک انتخاب بهتری خواهد بود؟