سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 1403 حداقل دریافتی ماهانه کارگان متاهل با یک فرزند 10 میلیون 892 هزار تومان است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بخشنامه‌ی ضوابط ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را، ابلاغ کرد.

مرسدس بنز S کلاس W140 از نظر افراد زیادی بهترین سدان پرچم‌دار این خودروساز محسوب می‌شود.

یکی از بزرگترین تیونرهای جهان، یعنی منصوری، به دلیل ساخت ابرخودروها و هایپرکارهای فوق‌العاده و منحصر به فرد، شهرت بسیاری دارد. با این حال، این تیونر معتبر در سال‌های اخیر خودروهای پیشرفته‌تری ساخته که این رولزرویس کولینان خاص با نام Linea D'Arabo، یکی از چشمگیرترین آنهاست.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت بازار مسکن در سلب 1403 توضیح داد.

رئیس سازمان برنامه درباره زمان دقیق اعمال افزایش حقوق کارمندان توضیح داد.

قیمت طلا، سکه و ارز طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

مرحله دوم طرح فجرانه که از 17 اسفند آغاز شده بود، 6 روز دیگر یعنی روز 17 فروردین منقضی می‌شود و یارانه تشویقی 220 هزار تومانی مشمولانی که از اعتبار این مرحله استفاده نکرده باشند، منقضی خواهد شد.

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی در واکنش به گزارش رسانه دولت درباره نرخ ارز، عنوان کرد: با اعلام رسمی امکان افزایش 40 هزار تومانی دلار در 18 ماه، انتظارات تورمی را چگونه کنترل می‌کنید؟!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان پُر مصرف باید مازاد مصرف برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند.

تغییرات در بازار سکه و طلای کشور از ابتدای سال جدید، با توجه به تعطیلی بازارهای رسمی معاملات در کشور، صرفاً تحت تاثیر تغییرات در بازارهای جهانی و معاملات در بازارهای غیررسمی رقم خورده است.

بنا به گفته عضو اتاق بازرگانی تهران کشور دچار گنگی در زمینه خودروهای برقی است، به طوری که وزارت صمت علاقمند به تولید خودروی برقی در داخل است اما وزارت نیرو می‌گوید برق کافی وجود ندارد.

طی سال‌های اخیر افزایش قیمت طلا بخشی از مردم را از خرید این فلز ارزشمند حتی برای عروس و دامادها نیز منصرف کرده است. به نظر می‌رسد نقره با اختلاف بسیار زیاد از نظر قیمتی جایگزین طلا شده است. این ادعایی است که نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز آن را تایید می‌کند.

سال 1402 با شعار «مهار تورم و رشد تولید» به پایان رسید و عملکرد شرکت صنایع تولیدی کروز نشان می‌دهد این مجموعه خصوصی در تحقق اهداف سال موفق عمل کرده است.