پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی به سهم 30‌درصدی تولید مسکن در کاهش تورم کشور اشاره کرد و گفت: بانک‌ها با پای کار بودن در تامین منابع لازم برای پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن در واقع در راستای کاهش نرخ تورم حرکت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - کاهش نرخ تورم در آمریکا که در مسیر پیش بینی شده اقتصاددانان قرار نگرفته و انتظار بانک مرکزی این کشور را نیز برآورده نکرده است، جرومی پاول رئیس این بانک را بر سر دو راهی کنترل تورم یا تشدید رکود (تغییر رکود مقطعی به رکود غیرقابل کنترل) قرار داده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی بازدهی شاخص کل و شاخص هموزن از ابتدای سال93 نشان میدهد شاخص کل با رشد 2363درصدی همراه شده و شاخص هموزن نیز 6578درصد رشد کرده است. در همین راستا نسبت شاخص کل به هموزن از سطح 9/ 7درصدی در ابتدای سال93، به سطح 91/ 2درصدی تا ابتدای شهریور1402 رسیده است. این ارقام ارزش سهم‌های کوچک بازار را متفاوت نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت صمت در تلاش است با حذف قیمت‌گذاری دستوری، تعیین قیمت را به هیات‌مدیره خودروسازان واگذار کند. اولین قدم در این زمینه عبور از شورای رقابت است. بر این اساس مسوولان صنعتی کشور دو مسیر برای آزادسازی قیمت پیش‌رو دارند؛ مسیر اول تلاش برای خروج خودرو از لیست کالاهای انحصاری است و مسیر دوم اخذ مجوز از شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا که مسبوق به سابقه است.

وب‌گاه فرارو

دبیر قرارگاه اربعین حسینی وزارت راه و شهرسازی از گرانفروشی بلیت پرواز‌های اربعین توسط یکی از صنایع مستقر در استان اصفهان و دستگیری فرد اخلال‌گر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس جهانگیرزاده نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در استان اردبیل درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت‌وگو کرده است که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید چلندری در خصوص فروش بلیت پرواز رفت تهران - نجف با قیمت 5 میلیون تومان (400 هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب) توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه شهرسازی از سهم 30 درصدی تولید مسکن در کاهش تورم گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس در روز چهارشنبه هفته گذشته و با انتشار خبری از مخبر معاون اول رئیس‌جمهور رخ سبزی را به خود گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز