پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی به روند کاهشی دما اشاره کرد و گفت: در اردبیل، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، گلستان و خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

خبرگزاری مهر

جلسه شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در هفته جاری بی نتیجه پایان یافت. قرار است در این جلسه نرخ 32 قلم کالای اساسی در سال زراعی 1403-1402 تعیین شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس بخشنامه ارزی بانک مرکزی در مورد واردکنندگان کالا‌های اساسی اعلام کرد: تسهیلات ارزی دریافت شده از سوی واردکنندگان با نرخ 28500 تومانی، در صورت تخلف از قیمت گذاری با نرخ بازار مبادله تسویه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بورس تهران گفت: این برنامه وجود دارد که با توجه به فراهم شدن زیر ساخت‌ها و موارد مد نظر تا پایان سال 30 نماد، قرار داد آتی را در بورس تهران فعال کنیم که قرارداد به دو طرفه شدن بازار سرمایه بسیار کمک می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی 6 بانک عامل فروش ارز اربعین را مکلف کرد به منظور توزیع تقاضا مربوط به ارز اربعین در ساعات مختلف روز و پایداری سامانه ها، در فروش های حضوری این بانک‌ها، شعب کشیک فعال تا ساعت 18 ایام کاری اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در ایران تحت تاثیر جو و عوامل سیاسی خارجی قرار داد. قیمت دلار بعد از اربعین چند می شود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر بودند ببینند فدرال رزرو آمریکا در نشست سالانه جکسون هول چه سیگنال‌های نرخ بهره ارائه خواهد کرد، قیمت طلا امروز (پنجشنبه) نزدیک به بالاترین حد دو هفته اخیر در نوسان بود که با عقب‌نشینی بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک ها در عرضه ارز اربعین، گفت: بانکها با برنامه ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحوه مناسب، از ایجاد صف و ازدحام در شعب در این خصوص جلوگیری و بسترهای بانکداری الکترونیک را در این زمینه به خدمت گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العربی الجدید، روزنامه اقتصادی عبری زبان «دی مارکر» برآورد کرد که کاهش ارزش شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) در برابر دلار عمدتا ناشی از فرار سرمایه به خارج از فلسطین اشغالی و تمایل بسیاری از سرمایه گذاران برای انتقال سپرده‌های خود به بانک‌های خارج از رژیم صهیونیستی است. این روزنامه در تحلیلی که توسط ایتان آوریل، مفسر اقتصادی تهیه شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال با امید به اوج ارزش، افزایش دوباره را آغاز کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهای هر اونس طلا با 4.9 درصد افزایش به 1920 دلار و 30 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رتبه بندی معلمان بعد از 14 سال همچنان مورد اعتراض فرهنگیان است و صدور احکام فرهنگیان در پیچ و خم جدیدی قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

صادرات نفت ایران در بهترین حالت غیرتحریمی از 2.5 میلیون بشکه در روز فراتر نمی رفت و حالا با وجود تحریم های آمریکا بر اساس اعلام "تانکر ترکرز" در ماه جاری میلادی به بالای 2 میلیون بشکه در روز رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.