پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار افزایش یافت و هر گرم به 2,318,600 (دو میلیون و سیصد و هجده هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل رشد 0.11 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک‌ها و موسسات اعتباری در توزیع و عرضه ارز اربعین تصریح کرد: بانک‌ها با برنامه ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحوه مناسب، از ایجاد صف و ازدحام در شعب در این خصوص جلوگیری و بسترهای بانکداری الکترونیک را در این زمینه به خدمت گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز گذشته اندکی افت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد شیب نزولی داشت و به 49,080 (چهل و نه هزار و هشتاد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.15 درصدی داشته است. قیمت طلا اما افزایشی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,297 (چهل و یک هزار و دویست و نود و هفت تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک‌ها و موسسات اعتباری در توزیع و عرضه ارز اربعین گفت: بانک‌ها با برنامه‌ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحوه مناسب از ایجاد صف و ازدحام در شعب در این زمینه جلوگیری و بسترهای بانکداری الکترونیک را در این حوزه به خدمت گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزین با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک‌ها و موسسات اعتباری در توزیع و عرضه ارز اربعین گفت: بانک‌ها با برنامه ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحوه مناسب، از ایجاد صف و ازدحام در شعب در این خصوص جلوگیری و بستر‌های بانکداری الکترونیک را در این زمینه به خدمت گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهور اسلامی با استدلالی جنجالی در مطلبی نوشت: قیمت بنزین در ایران چند برابر قیمت جهانی است و همچنین مردم ایران جلو جلو قیمت بنزین را پرداخت می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: عضو کمیسیون انرژی با تاکید بر سهم بالای خودروها در مصرف سوخت گفت: در حال حاضر، بخش مهمی از حمل و نقل کالاهای ما با کامیون‌هایی انجام می‌شود که به دهه 60 و 70 میلادی تعلق دارند و هر 100 کیلومتر 60 لیتر بنزین می‌سوزانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر برگ اسکناس آمریکایی دیروز در حدود 49 هزار و 100 تا 49 هزار و 300 تومان به فروش رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال محدوده تونل‌های شماره 17 و 18 و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله، آزادراه تهران - پردیس محدوده تونل شماره 1 و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 297 تومان (چهل و یک هزار و دویست و نود و هفت تومان) اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز پنج شنبه دوم شهریورماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 297 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 543 تومان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک ها در توزیع و عرضه ارز اربعین تصریح کرد: بانک ها با برنامه ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحوه مناسب، از ایجاد صف و ازدحام در شعب در این خصوص جلوگیری و بسترهای بانکداری الکترونیکرا به خدمت بگیرند