پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزینه تمام‌شده زمین مسکن های دولتی ساز اعلام شد. زمین، یک فقره از فاکتورهای قیمت تمام‌شده در طرح خانه سازی دولتی است که در این طرح، تامین و آماده سازی آن بر عهده دولت قرار دارد. یافته های «دنیای‌اقتصاد» نشان می دهد زمین واحدهای مسکونی در طرح خانه سازی دولتی (ساخت یک میلیون مسکن در سال) که به صورت 99 ساله در اختیار متقاضیان و سازنده ها برای ساخت مسکن قرار می گیرد به ازای هر واحد رقمی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس، از احتمال حذف پیشنهاد دولت برای ممنوعیت استخدام رسمی در دستگاه‌های اجرایی از برنامه هفتم توسعه در پی مخالفت اعضای کمیسیون اجتماعی و سایر نمایندگان، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاهش برابری قدرت خرید پول‌های ملی با دلار از دید «فرزاد هاشمی» اقتصاددان از مهم‌ترین دلایل حرکت به سمت دلارزدایی در سال‌های گذشته بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه دولت سیزدهم سال گذشته یک ریال استقراض از بانک مرکزی نداشت، گفت: اثر سیاست‌های بانک مرکزی برای خاموش کردن موتور تورم و روشن شدن رشد اقتصادی کم‌کم نمایان می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری از چاله سرمایه گذاری منفی خارج شدیم، گفت: با توجه به مودیان جدید شناسایی شده از 2.9 میلیون مودی به بیش از 5.5 میلیون مودی رسیدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی یکی از مهم‌ترین وعده‌های ابراهیم رییسی در انتخابات 1400، کنترل تورم بود که آخرین گزارش رسمی دولتی، از تورم 47.5 درصدی حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا افت اندکی را ثبت کرد اما در بازار غیر رسمی، قیمت سکه امامی یک کانال پایین آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت عمران شهر جدید پرند به متقاضیان مسکن ملی در این شهر هشدار داد چنانژه دو قسط از آورده خود را واریز نکنند از این طرح حذف می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنیر یکی از لبنیات مقوی اما مشکل ساز برای برخی افراد است و اگر شما هم این نشان ها را دارید هرچه زودتر پنیر را از تغذیه خود حذف کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: پنیر یکی از لبنیات مقوی اما مشکل ساز برای برخی افراد است و اگر شما هم این نشان ها را دارید هرچه زودتر پنیر را از تغذیه خود حذف کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه: به‌زودی 50 هزار میلیارد تومان بابت خرید گندم تضمینی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از افراد ممکن است بخواهند با مصرف مکمل ها به این مواد مغذی دست یابند. یک فرد باید قبل از استفاده از هر مکملی با پزشک مشورت کند، به خصوص اگر از داروهای تجویزی نیز استفاده می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رشد نقطه به نقطه قیمت گوشت قرمز در کشور و رشد نقطه به نقطه گوشت قرمز عرضه‌شده توسط کشتارگاه‌ها در سه بازه زمانی بررسی شده است. بازه زمانی اول از فروردین سال 1397 تا آذر سال 1399 بوده که قیمت گوشت قرمز واکنش درستی به عرضه آن در بازار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، حرکاتی رو به جلو در جهت شفافیت اقتصادی انجام شده است.