پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، کنجاله سویا تا پایان سال تامین شده است و تا چند ماه آینده به اندازه نیاز کل کشور در سامانه بازارگاه عرضه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت گوشت مرغ در بازار در روزهای پایانی هفته هر کیلو 78 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آمارهای رسمی، تامین خوراک و مسکن در دو سال گذشته، دغدغه اصلی خانوارهای شهری بوده به نحوی که مجبور بوده‌اند سهم بیشتری از بودجه خود را به این دو مورد اختصاص دهند؛ موضوعی که می تواند نشانه‌ای از محدودتر شدن انتخاب‌ها و کاهش سطح رفاه در جامعه است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور بر اهمیت اصلاح ساختار بودجه کشور به‌عنوان یک اولویت مهم تاکید و سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد این موضوع را به‌ویژه در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها به‌طور جدی در دستورکار خود قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار همچنان در کانال 48 و 49 هزار تومان در گردش است و بانک مرکزی بوسیله بازار ساز اجازه نمی دهد که قیمت دلار به 50 هزار تومان برسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براول استارز یا جدال ستارگان، بازی اکشن فوق‌العاده زیبا و از محبوب‌ترین بازی‌های دنیای موبایل است که توسط کمپانی Supercell، خالق بازی‌های کلش رویال و کلش آف کلنز برای سیستم‌های اندرویدی طراحی و ساخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

بعد از وقفه یک ساله فهرست جدید بدهکاران بانکی تا پایان شهریور منتشر خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفتمین جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان در سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مجلس در راستای رفع مشکل رسوب ماشین الات معدنی به موجب حکم قانونی مندرج در بند (5) تغییرات متفرقه قانون بودجه 1402 اجازه فروش این کالاها بدون نیاز به مجوزهای ورود به کشور و با قابلیت شماره گذاری ملی از طریق مزایده توسط این سازمان را صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بخشنامه ارزی جدید بانک مرکزی به واردکنندگان کالاهای اساسی اعلام شده، واردکنندگانی که با ارز 28500 تومانی اقدام به واردات کالا می‌کنند، در صورت تخلف از قیمت گذاری مشمول قانون جدید خواهند شد و کالای وارداتی آنها با نرخ بازار مبادله تسویه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی خط مسافری دریایی ایران - عراق ویژه زائران اربعین حسینی خبر داد و اعلام کرد: امکان انجام 20 سفر دریایی برای زائران اربعین از طریق 3 فروند شناور به صورت روزانه فراهم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام 10 و 200 و 300 میلیونی بدون ضامن برای یارانه بگیران | همه آنچه درباره وام فوری با سود کم یارانه باید بدانید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایش تمثیل محمد بن‌سلمان در نمایشگاه فرش تهران خبر ساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس با اشاره به نحوه اجرای رتبه بندی معلمان در کشور گفت: بر اساس شکل هرمی این طرح، جایگاه فرهنگیان در سطوح مختلف تعیین شد و این نظام رتبه بندی توانست به ارتقاء شان و جایگاه معلمان کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب هیأت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع، اضافه شدن «دادستان کل کشور» به ترکیب هیأت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.