پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به زودی 50 هزار میلیارد تومان دیگر بابت خرید گندم از سوی دولت، به کشاورزان پرداخت می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها هم به لحاظ تغییرات قیمتی شاهد توقف در بازار مسکن پایتخت هستیم و هم به لحاظ معاملات در عموم مناطق تهران. جز تعداد انگشت شماری که به هر دلیل حضورشان در بازار جدی است و قصد معامله دارند، سایر معامله گران متوقف شده و بازار را ترک کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنان تازه سیدمحمد خاتمی که بوی پوپولیسم احمدی‌نژادی می‌دهد، در فضای سیاسی کنونی، پارادوکسی ایجاد می‌کند که به‌هیچ طریق ممکن قابل‌حل نیست، جز آنکه بگوییم او برای ترمیم چهره خود و دوستانش که با سه مشت محکم تخریب شده است، به این حربه چنگ زده است و هیچ مصلحت مردمی و ملی در سخنان او قابل‌جست‌و‌جو و ردیابی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناصر ایمانی چهره اصولگرا معتقد است عملکرد دولتمردان در 2 سال اخیر نمره قبولی خوبی نمی گیرد و دولت در حوزه اقتصاد و سیاست ضعیف عمل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ماه پایانی فصل اوج نقل و انتقالات مسکن فرا رسیده و بررسی های میدانی حاکی از آن است که بازار اجاره امسال در مقایسه با سال گذشته آرام تر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به زودی 50 هزار میلیارد تومان دیگر بابت خرید گندم از سوی دولت، به کشاورزان پرداخت می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در نشست امروز شورای قیمت گذاری به هفته آینده موکول شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آملی لاریجانی تلاش دولتمردان برای ایجاد امید در جامعه را ضروری دانست و افزود: کسانی که خالصانه و برای رضای خدا در خدمت به مردم تلاش می‌کنند، حتماً از نصرت الهی بهره‌مند می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

قرار است فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال با جذب دو بازیکن خارجی ادامه پیدا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پنیر یکی از لبنیات مقوی اما مشکل ساز برای برخی افراد است و اگر شما هم این نشان ها را دارید هرچه زودتر پنیر را از تغذیه خود حذف کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، حرکاتی رو به جلو در جهت شفافیت اقتصادی انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 1.37 درصدی در ارتفاع 1 میلیون و 946 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانون وکلا زیر ذره‌بین مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است. روز یکشنبه و در جریان بررسی «طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین» مجلس ماده‌ای را به تصویب رساند که بر اساس آن و در صورت تصویب نهایی از سوی شورای نگهبان صدور مجوز وکالت، تمدید و ابطال مجوز از کانون‌های وکلای دادگستری گرفته می‌شود و این اقدامات از درگاه ملی مجوزهای کشور که زیرمجموعه وزارت اقتصاد است، انجام می‌شود. اما...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها از روند معاملات ربع سکه طلا حاکی از آن است که قیمت هر قطعه از این فلز گران‌بها در بازار 5 ماه نخست سال جاری حدود 13 درصد رشد منفی را تجربه کرده است. این در حالی است که نرخ کالای مذکور در معاملات 12 ماه سال گذشته با رشد نجومی 163 درصدی از رقم 4 میلیون و 180هزار تومان در آخرین روز‌های اسفند 1400 به سطح قیمتی 11 میلیون تومانی در پایان اسفند 1401 رسیده بود.