پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه فرارو

رییس اسبق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری نوشت: نیم‌نگاهی گذرا به آنچه در چند دهه گذشته برکانون وکلا و وکیل دادگستری رفته است، نشان از این واقعیت تلخ دارد که برخلاف انتظار، آنچه را در عمل از آثار و نتایج به‌کارگیری واژه‌های «تعامل» و «نظارت» در رابطه کانون وکلای دادگستری در مقام معاضدِ قوه محترم قضاییه دیده و در میدان عمل با آن روبرو بوده‌ایم، در شعار و عمل باهم همخوانی نداشته‌اند!

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: با حذف ارز ترجیحی و پرداخت یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی کف درآمدی افراد افزایش پیدا کرد و این فاصله درآمدی کم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کار و تامین اجتماعی ترکیه اعلام کرد که برای جبران عوارض تورم و افزایش قیمت ها، میزان حقوق و دستمزد کارمندان در این کشور، از اول سال میلادی آینده 45 درصد افزایش می یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین قربانزاده عضو کارگروه سهام عدالت جزئیات دو برابر شدن سود سهام عدالت در سال 1401 را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شب گذشته خبر آمد که فرمانده واگنرها در یک سانحه هوایی کشته شد؛. برخی از معامله گران تصور می کنند با بالا رفتن تنش بین واگنرها و روسیه این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و دلار مانند اوایل تیر ماه صعودی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مستعفی جبهه اصلاحات گفته است: در دولت روحانی احیای برجام در دسترس بود اما اجازه ندادند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تا پایان سال 1403 به تدریج عمده مشاغل در کشور مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از امروز خانوارهای دهک‌های چهارم و پنجم هم مشمول طرح یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیک شدند و در صورتی که 50 درصد اعتبار یارانه را صرف خرید 11 قلم کالای اساسی کنند 120 هزار تومان یارانه بیش‌تر دریافت می‌کنند.

وب‌گاه منیبان

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان این مطلب اعلام کرد: گزارش مفصلی از برنامه‌ها و اقداماتی که برای تحقق عدالت در پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها هم به لحاظ تغییرات قیمتی شاهد توقف در بازار مسکن پایتخت هستیم و هم به لحاظ معاملات در عموم مناطق تهران. جز تعداد انگشت شماری که به هر دلیل حضورشان در بازار جدی است و قصد معامله دارند، سایر معامله گران متوقف شده و بازار را ترک کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای عالی بورس گفت: یکی از دلایل طولانی شدن بحث سهام عدالت، رفت و آمد مباحث مربوط به این مسئله در بین قوه قضائیه، مجریه و مقننه است که در این بین بیشترین ضربه متحمل سهامداران سهام عدالت و سرمایه گذاران این شرکت‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در برخی نقاط کشور مانند اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.