چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز نوسان افزایشی محدودی را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا امروز افزایش یافت و هر گرم به 2,295,000 (دو میلیون و دویست و نود و پنج هزار) تومان رسید که رشد 0.57 درصدی داشته است. قیمت دلار و سکه هم صعودی بود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای شیب نزولی داشته است و به 41,299 (چهل و یک هزار و دویست و نود و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.01 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: هر تصمیمی که توسط بانک مرکزی در رابطه با بانک‌های ناتراز گرفته شود، هیچ ضربه و خللی به سپرده سپرده‌گذاران وارد نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: امروز بیش از 35 هزار مؤدی عضو سامانه مؤدیان هستند و بیش از 300 میلیون صورتحساب الکترونیکی در این سامانه به ثبت رسیده است که این تعداد به صورت تصاعدی و با رشد قابل توجهی در حال افزایش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به بخشنامه جدید بانک مرکزی آن دسته از مشتریان بانک شهر که دارای دسته چکهای قدیمی هستند، می بایست نسبت به تعویض و دریافت دسته چک های جدید صیادی (بنفش رنگ)، اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

حدود 3 میلیارد دلار از داراییهای ارزی بلوکه شده ایران در عراق از طریق بانک مرکزی برای واردات کالاهای اساسی تخصیص داده شد که این موضوع اثر ملموسی در کاهش قابل توجه رسوب کالا در بنادر کشور داشته است.

خبرگزاری تسنیم

کمیته ملی المپیک در راستای حمایت از فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی نزدیک به 70 درصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار صعود را تجربه کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت سکه امامی بالا رفته است و به 27,939,000 (بیست و هفت میلیون و نهصد و سی و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.03 درصدی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صفدر کشاورز معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با برپایی جلساتی که بین سازمان امور مالیاتی، دیوان محاسبات و سازمان ثبت احوال کشور برگزار می‌شود، خانه‌های بالای بیست میلیارد تومان شناسایی و پس از استعلام و تأیید سازمان ثبت اسناد کشور، اسامی مالکین به سازمان امور مالیاتی برای ابلاغ میزان مالیات فرستاده می‌شود. کشاورز افزود: با توجه به...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: موضوع رفع ممنوعیت واردات آیفون‌14 در روزهای اخیر دوباره به بحثی داغ تبدیل شده و به‌طور جدی از سوی فعالان حوزه موبایل پیگیری می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد بالا رفت و به 48,950 (چهل و هشت هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.81 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار مسیر رشد را تجربه کرد.