چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

آمارهای رسمی حاکی از آن است که در حال حاضر شهروندان روس در صدر فهرست اتباع خارجی با بیشترین خرید ملک در ترکیه قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته نسبت به عصر یکشنبه تقریبا رنج بود و در حول و حوش 27 میلیون و 700 هزار تومان به فروش رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 60 لیتر سهمیه بنزین شهریورماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریور) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود. سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها طبق آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی 9 ماه است و بیش از این میزان در کارت سوخت صاحبان خودرو‌ها ذخیره‌سازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای سیاست‌های کلان کشور مبنی بر افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان از اقتصاد کشور و همچنین در راستای تحقق شعار سال مهار تورم؛ رشد تولید بسته ویژه‌ای به منظور حمایت از رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان در 8 محور تدارک دیده است که فراخوان‌های آن به تدریج انتشار خواهد یافت. فراخوان حاضر که نخستین فراخوان این برنامه...

وب‌گاه منیبان

در ششمین‌ماه سال 1402، میزان 60 لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش صنایع پیرامون بررسی کیفیت اینترنت و شاخص‌های مرتبط با آن با رویکرد چالش‌های ایجاد شده برای شهروندان و کسب‌وکار‌های مجازی گفت: بنده چندین نکته را خدمت وزیر و همکاران عرض می‌کنم موضوع فناوری اطلاعات در کشور یکی از موضوعات اساسی است. وی ادامه داد: یکی از نکاتی که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در دو روز گذشته در محدوده 48 هزار و 800 تا 49 هزار و 100 تومان در نوسان رفت و برگشتی بوده است. بر این اساس معامله گران قیمت دلار در آخرین روز مرداد را چگونه پیش‌بینی کرده اند؟

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس گفت: مجلس و دولت عزم خود را جزم کردند تا راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در همین دولت و در طول این چهار سال به پایان برسد که در این زمینه سرعت خوبی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل مراحل ثبت نام شاهین 1402 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که وادرات کالاهای اساسی با نرخ 28500 تومانی صورت می گیرد، اما بررسیها نشان میدهد ابلاغیه رسمی در این خصوص از سوی هیئت دولت به بانک مرکزی صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان نظارت بازرسی کل کشور با بیان اینکه مبارزه با پولشویی نیازمند عزم جدی، شفافیت و نظارت هوشمند است، گفت: اما بعد اقتصادی جرم پولشویی مهم‌تر است و موجب بی‌ثباتی و اخلال در نظام اقتصادی می‌شود و بازار طلا، مسکن و ارز را ملتهب می‌کند.

خبرگزاری مهر

اگر جزو معامله‌گرهای خوش‌شانس و موفق بازارهای مالی باشید، برآیند پرتفوی شما مثبت خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی توانست با یک شبکه همکاری با همراهی شبکه بانکی یا این 3 همت توانست 42 همت خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ری گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی بدون دریافت مجوز قانونی به راه‌اندازی دفتر مشاور املاک اقدام می کنند که حجم بالایی از تخلفات حوزه مسکن در همین واحدهای غیرمجاز اتفاق افتاده و این افراد برای سود بیشتر با اقدام خلاف قانون به نابسامانی بازار مسکن، املاک و مستغلات دامن می‌زنند.