چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی شنیده ها حاکی است که حجت الاسلام رئیسی به زودی یک تغییر بزرگ را در کابینه خود اعمال می کند.

وب‌گاه گسترش

رحمانی گفت: وام‌های ضروری مثل کمیته امداد، وام ازدواج یا وام خود اشتغالی باید با حداقل سود توسط بانک‌ها پرداخت شود. کمبود منابع برای همه است و تبعیض باید از بین برود.

خبرگزاری دانشجو

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 900 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به بیمه مرکزی دستور داد تا اصلاحیه‌ای درباره مشروط شدن صدور و تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث صادر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران وارد مدار صعودی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو گفت: از سوی بانک مرکزی 2 هزار میلیارد تومان برای حمایت از سازمان های بیمه گر در قالب طرح دارویار، خبر داد و گفت: با وجود مشکلاتی که داریم، اکنون میزان کمبودهای دارویی در کشور کمتر از چهار درصد است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل هواپیمایی آتا با تایید بروز مشکل در فروش پروازهای اربعین از طریق آپ این ایرلاین گفت: 70 درصد ظرفیت پروازهای اربعین به فروش رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه موضع ما در تعامل با کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) موضع فعالانه است نه منفعلانه، گفت: انتظار داریم کارگروه اقدام مالی هم در ارزیابی خود به جای رویکرد سیاسی، رویکرد فنی اتخاذ کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حل نشدن برجام یکی از عوامل اساسی در عدم رغبت سرمایه گذاران خارجی است، مگر این که به حدی به سرمایه گذار خارجی امتیاز بدهیم که اصلا برای خود ما سودی نداشته باشد. مشکل دیگر حل نشدن FATF است، آیا سرمایه گذار باید با گونی و چمدان پول به کشور ما بیاورد؟ بدون برجام و FATF جذب سرمایه‌های خارجی اساسا قابلیت اجرا نخواهد داشت. به طور کلی اعطای اقامت پنج ساله با سرمایه گذاری 100 هزار دلاری را چندان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لندو در دی ماه سال گذشته از «لندو کارت» رونمایی کرد. یک خدمت جدید که تحول چشم‌گیری در حوزه لندتک و به صورت مشخص، ارائه‌دهندگان اعتبار خرید اقساطی به وجود آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت سکه و طلا امروز نسبت دیروز با اندکی افزایش مواجه شده اما همچنان در کانال 27 میلیون تومان است.

خبرگزاری دانشجو

حجت‌اله فرزانی کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص الزامات دستیابی به ثبات و کاهش نرخ تورم گفت: با بهبود شاخص‌های اقتصادی طی چند ماه گذشته به نظر می‌رسد می‌توان نوید تثبیت اقتصادی و ارزی را در ماه‌های آینده داد به گونه‌ای که انتظار می‌رود رشد تورم طی سال آینده کنترل شود اما این موضوع بدین معنا نیست که اساسا تورمی نداشته باشیم بلکه از شرایطی...

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 900 هزار تومان است.

وب‌گاه گسترش

زهرا رستمی - کارشناس ارشد معماری و معماری داخلی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: پیش‌بینی ما برای 1402 حدود 3.8 همت بازگشت اقساط مسکن مهر است که مکاتبات با بانک مسکن انجام شد و آن را به نفع عملیات نهضت ملی هزینه خواهیم کرد.