چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس مصوبه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه معاملات غیرمجاز ارزی در فضای مجازی نظیر خرید و فروش، حواله، صلح، معاملات فردایی ارز، کارگزاری ارزی و تبلیغ امور مذکور در فضای مجازی، بدون مجوز بانک مرکزی جرم است.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز روند نزولی را تجربه کرد و نهایتا با افت حدود 18 هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و 938 هزار واحد ایستاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص هم‌وزن با 10 هزار و 995 واحد کاهش به 663 هزار و 221 واحد و شاخص قیمت با 6 هزار و 255 واحد افت به 377 هزار و 331 واحد رسید. امروز در معاملات بورس تهران، بیش از پنج میلیارد و 160 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 34 هزار و 816 میلیارد ریال معامله شد. تامین سرمایه امین (امین) با 60 واحد، کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام) با 58 واحد،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی در چند استان خبر داد و گفت: به‌تازگی 2 پرونده فاکتور فروشی یکی در استان همدان به ارزش 12 هزار میلیارد تومان و دیگری در استان یزد به ارزش 2 هزار و 800 میلیارد تومان با کمک نهادهای امنیتی شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران 18 هزار و 216 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح یک میلیون و 938 هزار و 224 واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده گروه رستمی‌صفا با گزارش معاونت حقوقی سپاه و شکایت بانک‌های پارسیان، ملی، توسعه صادرات، سپه و تجارت از سال 1399 در جریان رسیدگی قرار گرفت و رای متهمان این پرونده صادر شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران عمده اشکالات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی را بر شمرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید حاج‌اسماعیلی با اشاره به مواضع متعارض و متناقضی دولت سیزدهم در خصوص حقوق نیروی کار و افزایش حقوق کارمندان، می‌گوید: آن‌ها یک رویه‌ای دارند که کلا مخالف افزایش حقوق‌های قانونی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

در کشورهای پیشرفته براساس الگوها و اقداماتی که صورت می‌پذیرد عمر مفید یک بیمارستان 100 تا 150 سال طراحی می‌شود که متاسفانه در کشور ما میانگین عمر مفید بیمارستان ها بین 30 تا 40 سال است که بعد از آن دچار فرسودگی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

صندوق نوآوری و شکوفایی بسته رشد تولید هزار شرکت دانش بنیان، هزار محصول دانش‌بنیان به ارزش هزار میلیارد ریال را رونمایی کرد.

خبرگزاری مهر

فرار مالیاتی و بدهی کلان رستمی‌صفا به تامین اجتماعی در جریان واگذاری اموال به بانک پارسیان اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد گفت: هفتمین مرحله نظر دستگاه ارسالی وزارت جهادکشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به برخی کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

نظر ارسالی وزارت جهادکشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به برخی کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.