چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

تلاش‌های تیم اقتصادی دولت برای گذر از پیامدهای تحریم در سیستم پولی و بانکی بین‌المللی همچنان ادامه دارد، چراکه در همه مراحل تراکنش‌های مالی ایرانیان که یک سوی آن خارج از کشور باشد، مسئله تحریم‌ها نقش ایفا می‌کند؛ از این‌رو به‌نظر می‌رسد خبر تشکیل بانک برون‌مرزی یا بانک آف شور ازسوی سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی، با همین هدف رسانه‌ای شده است.

وب‌گاه الف

60 لیتر سهمیه بنزین شهریورماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که به گفته وزیر اقتصاد سکوهای اقتصاد دیجیتال در حوزه‌هایی مانند املاک و بلیط هواپیما باید نسبت به قیمت‌سازی ها تدبیر کنند که یکی از مسئولان این پلتفرم‌ها معتقد است قیمت‌ها از سوی کاربران ارائه می‌شود و این سکوها نقشی در قیمت‌گذاری ندارند.

وب‌گاه گسترش

رضا پدیدار - کارشناس بازار پول و سرمایه

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی امروز نسبت به پرداخت معوقات معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحران فرونشست زمین به استان‌های پربارش کشور هم رسید؛ به طور مثال نرخ فرونشست در استان گلستان 12 سانتی‌متر گزارش شده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس امروز در پایان مرداد، با سقوط سنگین 18 هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و 938 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی گفت: روز گذشته موضوعی را در برنامه هفتم پیشنهاد دادم مبنی بر اینکه به سازمان بازرسی، نظارت هوشمند داده شود، اما با این موضوع مخالفت شد؛ ما برای مقابله با پولشویی و فساد چاره‌ای جز این نداریم که نظارت‌ها را هوشمند کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با ریزش 18 هزار و 216 واحدی در تراز یک میلیون و 938 هزار و 224 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، اداره آمار ترکیه گزارش داده که روس‌ها در ماه جولای در میان اتباع خارجی بیشترین میزان خرید ملک در این کشور را به ثبت رسانده‌اند. طی ماه گذشته، 109 هزار واحد مسکونی در ترکیه به فروش رفته که 16 درصد افزایش داشته و 2800 واحد توسط اتباع خارجی خریداری شده است. در این بین اتباع روس با خرید 772 واحد مسکونی بزرگ‌ترین مشتریان خارجی املاک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد خدمات سفر گفت: علاوه بر مرز‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه با تنوع‌بخشی به مرز‌ها و افزایش امکانات شرایط تردد در اربعین تسهیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی را به تصویب رساندند.

خبرگزاری دانشجو

قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه 31 مردادماه) با کاهش نسبت به روز کاری قبل 41 هزار و 299 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 545 تومان اعلام شد.

خبرگزاری مهر

ارزش معاملات خرد عدد 3,473 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، 5 درصد و نسبت به میانگین ماهانه 24 درصد کاهش داشته است ارزش معاملات در بدترین وضع خود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت درباره افزایش قیمت بنزین در نیمه دوم سال توضیحاتی داد.