چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار کار در واکنش به اظهارنظر اخیر وزیر کار که گفته بود کارگران می‌توانند خودشان برای افزایش دستمزد، با کارفرمایان چانه‌زنی کنند، می‌گوید: چانه‌زنی به صورت فردی صورت نمی‌گیرد که ایشان مطرح کردند کارگران برای افزایش حقوق می‌توانند با کارفرمایان چانه‌زنی کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

دستیار ویژه شهردار تهران گفت: به ازای هر مترمربع، شهرداری، روزانه 9 هزار تومان در ازای اجاره غرفه 2 در 2 دریافت می‌کند که این عدد به‌صورت روزانه مبلغ 36 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق ادعای برخی از معامله گران قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی عصر دیروز وارد کانال 28 میلیون تومان شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان این که دیکته کردن مسیر نقدینگی از سوی دولت کار درستی نیست گفت: این که دولت دیکته کند که نقدینگی در یک جای خاص تولیدی به کار گرفته شود و از طرفی شرایط لازم مهیا نباشد، افراد سرمایه خود را برای تولید هزینه نخواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه 31 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 299 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 545 تومان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

60 لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از «هافینگتن پست» نوشت: شاید شما هم متوجه شده باشید که برخی روزهای هفته در ساعات بعد از ظهر احساس خستگی و خواب‌آلودگی دارد و هر چند ممکن است در حال تماشای تلویزیون یا فعالیت دیگری باشید اما اگر امکانش فراهم شود می‌توانید در آن ساعت از روز بخوابید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق لایحه برنامه هفتم توسعه باید تعداد خروجی های آموزش و پرورش با استخدام در آن برابر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران از صرفه‌جویی ارزی 50 میلیون یورویی در 2 سال گذشته به واسطه حرکت در مسیر تکمیل زنجیره توسعه فناوری و بومی سازی اقلام راهبردی در صنعت گاز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت:60 لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با تأکیدات رئیس قوه قضائیه به رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان‌های ساحلی مبنی بر حضور میدانی و استمرار سرکشی از انبار‌های گمرکات، بنادر و اموال تملیکی جهت تعیین تکلیف سریع کالا‌های موجود، مجتبی قهرمانی "رئیس کل دادگستری استان هرمزگان" به همراه دادستان مرکز استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری برای پنجاه و سومین بار از بندر شهید رجایی...

خبرگزاری تسنیم

سهمیه خودروها و موتورسیکلت ها در ششمین ماه سال، امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته، در کارت های سوخت شارژ خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افت 240 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 956 هزار و 200 واحدی قرار گرفت.