چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

زهرا رستمی - کارشناس ارشد معماری و معماری داخلی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: پیش‌بینی ما برای 1402 حدود 3.8 همت بازگشت اقساط مسکن مهر است که مکاتبات با بانک مسکن انجام شد و آن را به نفع عملیات نهضت ملی هزینه خواهیم کرد.

وب‌گاه فرارو

حل نشدن برجام یکی از عوامل اساسی در عدم رغبت سرمایه گذاران خارجی است، مگر این که به حدی به سرمایه گذار خارجی امتیاز بدهیم که اصلا برای خود ما سودی نداشته باشد. مشکل دیگر حل نشدن FATF است، آیا سرمایه گذار باید با گونی و چمدان پول به کشور ما بیاورد؟ بدون برجام و FATF جذب سرمایه‌های خارجی اساسا قابلیت اجرا نخواهد داشت. به طور کلی اعطای اقامت پنج ساله با سرمایه گذاری 100 هزار دلاری را چندان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سود حاصل از فروش خودرو در پایان روز بین اعضای دلالان خودرو تقسیم می‌شود. درآمد آنها روزانه بین 50 تا 200میلیون تومان است. اگر فرد جدیدی قصد ورود به گروه دلالان را داشته باشد باید 30میلیون تومان به رئیس هرم بپردازد که این هزینه برای یک ماه است.

خبرگزاری مهر

هفتمین مرحله نظر دستگاه ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به برخی کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 60 لیتر سهمیه بنزین شهریورماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس کل دادگستری استان سمنان از پلمب دو واحد صنفی مشاور املاک و یک نمایشگاه اتومبیل در گرمسار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار بالا رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همتی، رییس‌کل پیشین بانک مرکزی به ادعای رسانه های نزدیک به دولت واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: در یک سال و نیم گذشته روند مقابله با پولشویی سرعت گرفته که طی این مدت برای 38 پرونده مقابله با پولشویی رای قطعی صادر شده است، همچنین 6000 شخص فاقد پرونده مالی شناسایی شدند که از این محل 20 هزار میلیارد تومان ظرفیت مالیاتی ایجاد شد.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه و طلا امروز نسبت دیروز با اندکی افزایش مواجه شده اما همچنان در کانال 27 میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان کارگری به روال هر ساله از بیستم ماه آغاز شده است اما بازهم در پرداخت‌ها تاخیر اتفاق افتاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز نوسان افزایشی محدودی را تجربه کرد.