چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر 100 میلیون دلار صادرات ایران به کشور مالزی است که خوشبختانه حجم تجارت با این کشور در سال‌های گذشته هم از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع کامل موانع ترخیص 1000 خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان با پیگیری و اقدام دستگاه قضائی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جعفرزاده با اشاره به پاشنه‌آشیل دولت در دو سال باقی‌مانده گفت: دولت آنقدر بد چیده شده، که خودش پاشنه‌آشیل خودش است. این دولت دیگر توان درست کردن ندارد. بهتر است یا استعفا بدهند یا رئیسی دیگر کاندیدای انتخابات نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

60 لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود

وب‌گاه گسترش

شرایط طرح جدید پیش فروش خودروی شاهین مرداد 1402 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.06 درصد افزایش به 1896 دلار و 10 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه را در خلاف روند شاخص‌های سهامی روز‌های اخیر آغاز کرد. با وجود بازدهی مثبت شاخص‌های اصلی در معاملات دوشنبه، داده‌های معاملات بازار، تداوم روند رکودی و ریزشی روز‌های قبل را نشان می‌دهد. صفوف خرید سهام در معاملات روز دوشنبه با 70 میلیارد تومان ارزش، افت 65 درصدی داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اینکه نماگر اصلی تالار شیشه‌ای دومین قله خود را بعد از 3 سال‌فتح کرد، حال در وضعیتی نزولی قرارگرفته و روزانه بازار سهام با خروج پول سهامداران خرد همراه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناطق 9 و 10 پایتخت را می‌توان به عنوان دو منطقه پرتقاضا در میان مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران معرفی کرد که حتی در راکدترین بازار معاملات ملکی نیز، همواره مورد توجه متقاضیان مسکن به‌ویژه خانه اولی ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در طول سال‌های گذشته سرکوب قیمتی با تعیین قیمت کمتر از قیمت واقعی و تعادلی باعث اختلال در طرف عرضه و مازاد تقاضا شده و این امر علاوه بر تشکیل صف توزیع رانت و همچنین شکل‌گیری بازار سیاه، باعث سرخوردگی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی شده و به‌مرور به خروج سرمایه از تولید و توقف سرمایه‌گذاری‌های جدید منجر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان دام سبک در توضیح مشکلات رخ داده در صنعت دامپروری گفت: در اثر تصمیماتی که گرفته شد دامدار سبک مجبور شد نهاده را با قیمت بالاتر از بازار آزاد تهیه کند و در نتیجه هزینه‌ی تولید افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر چند که همتی، دست به تکذیب اخبار پیرامونی خود زده اما واقعیت آن است که وقتی این سخنان از زبان یک مقام مسئول سابق بانک‌مرکزی و معاون اقتصادی این نهاد در زمان ریاست همتی بیان می‌شود، اوضاع فرق می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جعفرزاده معتقد است رئیسی نباید دیگر کاندیدای ریاست جمهوری شود و هاشمی طبا هم توصیه پذیر نبودن دولت را نقطه ضعفی برای کابینه می داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز سه شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی می‌شود

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری اصفهان گفت: تامین نیاز اعتباری پروژه کنارگذر شرق اصفهان از توان سازمان همیاری خارج شده و تکمیل پروژه مستلزم حمایت و افزایش سهم مشارکت دولت است.