چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از 30 هزار میلیارد تومان سود در 5 ماه نخست سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهام‌داران واریز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجرایی رئیس‌جمهور، گفت: اخیراً دیدم یکی از عزیزان مطلبی را در فضای مجازی منتشر کردند که در دولت آقای رئیسی حقوق اعضای دولت دو برابر شد، این کذب محض است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجرایی رئیس‌جمهور، گفت: اخیراً دیدم یکی از عزیزان مطلبی را در فضای مجازی منتشر کردند که در دولت آقای رئیسی حقوق اعضای دولت دو برابر شد، این کذب محض است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست صمیمی تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران، رسانه‌ها را از ابزار‌های حکمرانی در دنیای امروز دانست و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تعیین اولویت‌ها و سرنوشت کشور دارند و می‌توانند در این زمینه به حکمرانان کمک رسانند. وی با اشاره به اهمیت راهبردی و رقابت استراتژیک شکل گرفته در فضای منطقه به ویژه در حوزه کریدور‌های بین‌المللی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: تاکنون دو شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن مدارک خود را برای انتشار اوراق تحویل داده‌اند و به‌نظر می‌رسد به‌زودی باید از ابزار جذاب پیش فروش متری مسکن در تالار بورس کالا رونمایی کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: بیش از 5400 کارخانه در دولت سیزدهم احیا شده که بعد از این کار 18 هزار شغل ایجاد شد.

وب‌گاه گسترش

پس از ریزش قابل توجه بیت کوین که کل بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داد، حال تحلیلگران به ترکیبی از شاخص‌های تکنیکال و الگوهای تاریخی اشاره می‌کنند و نسبت به عملکرد آینده بیت کوین خوش‌بین هستند.

وب‌گاه عصر ایران

سقف برداشت نقدی روزانه از خودپرداز های ثابت و سیار در 5 استان به 5 میلیون ریال افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: سقف برداشت وجه از خودپرداز 5 استان مرزی 500 هزار تومان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی بر تسریع واگذاری زمین در روستا‌ها و تقویت نقش بنیاد مسکن در حوزه بافت فرسوده تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور درباره فعالیت های و دستاوردهای دولت توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

با اینکه فعالان حوزه زغال‌سنگ تازه به بازارها ورود پیدا کرده و با بحث آزادسازی قیمت‌ها سر و کله می‌زدند، اما بحث افزایش عوارض صادراتی باعث شد که همه مبادلاتشان به هم بخورد.

وب‌گاه فرارو

رئیسی بخشی از مشکلات امروز کشور را نتیجه برخی ولنگاری‌ها و محصول دوره‌های مختلف دانست و گفت: اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است اما از فرهنگ هم غافل نمی‌شویم و برخی از امور که به آن ها کم‌توجهی و بی‌توجهی شده، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برآیند گزارش‌های مختلف درباره پرونده فاسد رستمی صفا نشان می‌دهد که 10 درصد از معوقات اعلامی بانک مرکزی در دست این فرد است!