چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سقف برداشت وجه نقد روزانه از خودپرداز‌ها در 5 استان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق از 1 تا 25 شهریور به 5 میلیون ریال افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

بلومبرگ نوشت، صادرات نفت ایران در 20 روز نخست ماه جاری میلادی افزایش یافته و 2.2 میلیون بشکه در روز رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازهای ثابت و سیار در 5 استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق از 1 تا 25 شهریور 1402 به صورت درون بانکی و شتابی به 5 میلیون ریال افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش، گفت: وضعیت سامانه املاک و اسکان و اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی از سکنه در این جلسه بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد و گردوخاک در نواحی شرقی کشور صادر شده است.

وب‌گاه منیبان

هیئت وزیران در جلسه 1402/5/18 به پیشنهاد شماره 1000/1402/5311 مورخ 1402/5/17 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اصلاحیه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1402 را تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روسای کل گمرک ایران و سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص نحوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در اظهارنامه‌های صادراتی و وارداتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

طبق برآورد شرکت TankerTrackers.com Inc، ایران در 20 روز نخست ماه اوت، 2.2 میلیون بشکه در روز نفت و میعانات صادر کرده است و اگر این روند حفظ شود، صادرات ایران در اوت سال 2023، بالاتر از ماه‌های دیگر امسال و بالاتری از میزانی خواهد بود که سایر شرکت‌های رصدکننده نفتکش می‌گویند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه در رابطه با انتقال پول‌های ایران کاری عزت‌مندانه انجام گرفت، تصریح کرد: ما کشور را به تحریم گره نمی‌زنیم و اگر مشکلی هم باشد این مشکلات را به جامعه منتقل نمی‌کنیم و با مدیریت امور به دنبال رفع مشکلات خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی بر برگزاری هرچه سریعتر شورای عالی حج برای تصمیم‌گیری درباره مسائل سفرهای عمره تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به مازاد تولید، هرکیلو پیاز با نرخ 3 تا 6 هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه حجاب در اولویت دولت است، گفت: فاصله‌ها میان مشی مجریان با مبانی مورد انتظار مردم، شهدا و رهبری ایجاد شده بود و حساسیتی که انتظار می‌رفت نبود، با هجوم رسانه‌های دشمن به مسائلی همانند حجاب وضعیت خاص شد و فضاسازی به سمتی رفت که نیروهای حزب‌الهی هم نمی‌توانستند نسبت به منکرات تذکر دهند.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانکها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.