چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: کاهش 100 تومانی قیمت دلار به زعم برخی معامله‌گران، نشات گرفته از اخباری است که در برخی رسانه‌ها در خصوص آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران منتشر شده است. در حالی که سفر این منابع ارزی هنوز به پایان نرسیده و فقط بخشی از آن در سوئیس است اما بازار در حال پیشخور کردن اثر کاهشی این رویداد است.

وب‌گاه 55 آنلاین

این روز ها چت جی پی تی ChatGPT را زیاد می‌شنویم و همه به نحوی ازش استفاده می‌کنند. ولی این چت جی پی تی ChatGPT که میگن چیه؟ نحوه ثبت نام در چت جی پی تی ChatGPT چجوریه؟ در این مطلب قراره همه چیز رو درباره چت جی پی تی ChatGPT به شما بگیم تا به بتونید به راحتی از این ابزار قدرتمند استفاده کنید. با ما همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

بانک رفاه از پرداخت 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 40 دانش‌آموز برگزیده المپیاد دانش‌آموزی کشوری رشته مدیریت و اقتصاد، از سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت بورس تهران بازدید و با ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار ملاقات کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با توجه به فرا رسیدن مراسم اربعین حسینی و لزوم ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران محترم، بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای به شبکه بانکی اعلام کرد که ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای افرایش کمی و کیفی خدمات در شعب و باجه‌های کشیک در استان‌های آذربایجان غربی کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چطور بفهمم دهک چندم هستم؟ این سوالی است که هر شهروند ایرانی شاید بارها از خود پرسیده باشد؟ چند سال است که بخشی از یارانه هایی که به سوخت، برخی مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام از این دست اختصاص می یافت، در قالب طرح هدفمندسازی یارانه ها، به طور مستقیم و نقدی به حساب سرپرست خانوار ها واریز می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازهای ثابت و سیار در 5 استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق از 1 تا 25 شهریور به صورت درون بانکی و شتابی به 5 میلیون ریال افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا خواستار خروج شهروندانش از بلاروس شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با ذکر اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور گفت: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدیدها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.

وب‌گاه گسترش

یک دارنده غیرقانونی ماینرهای ارز دیجیتال در قم، علاوه بر توقیف و ضبط دستگاه‌های خود، به پرداخت 13 میلیارد ریال جزای نقدی نیز محکوم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته دولت صد هزار واحد مسکونی شهری، روستایی و بافت فرسوده تکمیل و تقدیم مردم خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بلومبرگ نوشت، صادرات نفت ایران در 20 روز نخست ماه جاری میلادی افزایش یافته و 2.2 میلیون بشکه در روز رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بذرپاش گفت: در هفته دولت صد هزار واحد مسکونی شهری، روستایی و بافت فرسوده تکمیل و به مردم تقدیم خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازهای ثابت و سیار در 5 استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق از 1 تا 25 شهریور به صورت درون بانکی و شتابی به 5 میلیون ریال افزایش یافت.