چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانکها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز (DeSo) جدید به نام Friend.tech که اخیراً منتشر شده، در 19 آگوست بیش از 1 میلیون دلار از محل کارمزدها به دست آورد و از شبکه‌های بزرگ اکوسیستم کریپتو، از جمله بیت کوین و یونی سواپ بهتر عمل کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از اقناع اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: سقف برداشت وجه از خودپرداز 5 استان مرزی 500 هزار تومان شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیسی بخشی از مشکلات امروز کشور را نتیجه برخی ولنگاری‌ها و محصول دوره‌های مختلف دانست و گفت: اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است اما از فرهنگ هم غافل نمی‌شویم و برخی از امور که به آن ها کم‌توجهی و بی‌توجهی شده، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرداد ماه هم به پایان رسید و بورس اوراق بهادار تهران یاد مردادماه سال 1399 را برای سومین سال پیاپی گرامی داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

زیرمیزی چند ده میلیونی جراحان گاه با هزینه تامین دارو و نگهداری بیمار و... چنان دست به دست هم می‌دهند که اقتصاد خانوارها را به سمت فروپاشی می‌کشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رئیس جمهور گفت: اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است اما از فرهنگ هم غافل نمی‌شویم و برخی از امور که کم‌توجهی و بی‌توجهی شده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به طرح سئوال از وزیر آموزش و پرورش در خصوص چگونگی اعمال تأثیر قطعی معدل در نتایج کنکور و رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی، گفت: نماینده سئوال کننده از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع نشد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه داده های امنیتی، تجاری و اقتصادی نباید شفاف شود، گفت: باید یک مرکز داده ملی داشته باشیم که این مرکز ملی تصمیم بگیرد که چه ارقامی قابل انتشار است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: در موضوع دانش‌بنیانی نسبت به سندهایمان عقب‌ماندگی داریم و بر اساس اسناد بالادستی سهم اقتصاد دانش بنیان را 25 درصد پیش‌بینی کرده بودند که قرار بود به 50 درصد برسد.

وب‌گاه فرارو

مرداد ماه هم به پایان رسید و بورس اوراق بهادار تهران یاد مردادماه سال 1399 را برای سومین سال پیاپی گرامی داشت. بازاری که حتی استراتژی سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز در آن جواب نداد و از اولویت‌های اصلی مسئولان خارج شد و بار ارزش معاملات پایین به یک بازار فراموش شده و نیمه‌تعطیل تبدیل شده است. ارزش معاملات در روز جاری به‌زحمت به رقم 3 هزار و 300 میلیارد تومان رسید تا نشان دهد بازار عملاً تعطیل...