چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند: دارایی‌های مسدودشده ایران در کره جنوبی، هفته گذشته به بانک مرکزی سوئیس منتقل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشو، با توجه به شکایات متعدد واصله از مسافرین خطوط هوایی داخلی در خصوص نایابی بلیت سیستمی، ابطال مسیر پروازی و ادعای سایت‌ها و دفاتر فروش بلیت از اجازه فروش بالاتر از قیمت مصوب توسط شرکت‌های هواپیمایی و همچنین اعتراض شرکت‌های هواپیمایی به عدم تراز هزینه‌های پروازی با قیمت‌های تکلیفی، سازمان بازرسی کل کشور به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمشید بسم الله به سرطان مبتلا شد یک فعال بازار سیاه ارز معتقد است، به نظر من قیمت را کسی می‌دهد که آن بالا می‌نشیند. آن بالا هم کسی نیست جز دولت یا آنهایی که به دولت وصل هستن نه اقتصاددان است و نه کارشناس بازارهای مالی، پس تعجبی ندارد که وقتی می‌گوید «خودشان» معنایی گسترده از دولت را در نظر داشته باشد که دامنه‌اش حتی شرکت‌های بزرگ را هم در بر می‌گیرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 386 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 954 هزار و 416 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال 97 ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان 10 رتبه برتر سال 80 رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش رسانه‌های کره‌ای دارایی‌های ایران از کره جنوبی به سوئیس منتقل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های کره جنوبی از انتقال دارایی‌های مسدودشده ایران در کره جنوبی به سوئیس خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در معاملات دیشب زیر مرز حمایتی 48 هزار و 800 تومان معامله شد و برخی باور دارند که بازار دلار و سکه با کاهش تقاضا به دلیل روزهای پایانی ماه مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال 97 ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان 10رتبه برتر سال 80 رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند: دارایی‌های مسدودشده ایران در کره جنوبی، هفته گذشته به بانک مرکزی سوئیس منتقل شد تا تبدیل و به ایران منتقل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پلیس راهور فراجا در پاسخ به ادعای کانون سردفتران مبنی بر رسمی نبودن سند سبز خودرو، اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

طی 4 ماهه امسال 10 هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها 2 میلیارد و 181 میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز 693 میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی خطاب به مدیران و هیئت عامل آن خواست، متن لایحه اصلاح قانون بیمه را حداکثر تا پایان سال جاری تهیه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت راه‌آهن در اطلاعیه‌ای درباره اختلال ایجاد شده در سایت فروش بلیت قطار‌های تهران_ کربلا اعلام‌کرد: به استحضار مردم شریف ایران بویژه مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رساند با توجه به استقبال صورت گرفته و افزایش بسیار زیاد ترافیک ورودی به سامانه فروش اینترنتی بلیط قطار تهران - کربلا و بالعکس، این سامانه در روز گذشته دچار اختلال شده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی و بافت فرسوده در هفته دولت تحویل مردم در سراسر کشور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دادگستری با اشاره به وظیفه قانون وزارت دادگستری در حمایت از اطفال و نوجوانان گفت: سال گذشته علی‌رغم همه تلاش‌ها نمره خود را در زمینه حمایت از کودکان منفی اعلام کردم، اما امسال اقدامات بسیاری در زمینه حمایت از کودکان انجام شده است.